Lördag

 
Här ekade det tomt hela gårdagen då vi spenderade hela dagen i
Göteborg. Det blev många timmars shopping i Nordstan och
Femman-huset där jag fyndade en hel del och fick 30-40% på alla
köp. Så bra! 12-pack örhängen, ett par svarta byxor som kommer
passa bra när jag är nytatuerad och inte får använda jeans de första
veckorna, två baslinnen, två ansiktsrengöringskrämer och en löpare.
De sista fyra timmarna i Göteborg var vi på Jul på Liseberg. Oj så
mysigt det var där! Det första jag gjorde när vi kom dit var att spela
en gång på chokladhjulet - och vann en stor chokladask på 2 kg!
Gissa om jag blev glad!
 
 
Efter en sovmorgon startade jag denna lördag med 65 minuters
cardio och ett biceps/tricepspass på gymmet. Kändes välbehövligt
efter allt onyttigt som jag tröck i mig igår, haha. Nu ska vi strax äta
frukost, sedan blir det mathandling, boka flygbiljetter och göra god
middag innan det vankas bio ikväll. Tror det blir en bra lördag!
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Mysigt och gott med massa choklad :D

2015-12-19 @ 12:00:06
URL: http://maddisenj.se
Postat av: miningalinn

Sv: Lovar att jag ska "lova" åt dig också!:D
Du kan kolla på länken, funkar inte den?:D

2015-12-19 @ 12:18:35
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Skogsraah ☾

Låter som en härlig dag :)

2015-12-19 @ 12:54:59
URL: http://skogsraah.se
Postat av: JoJo

grattis till vinsten gumman! :D choklad är ju aldrig fel att vinna ;D hehe!

sv; ja men verkligen! <3

hahah i know the feeling! xD minns också att jag blev besviken då första året när man började få mindre paket. haha! sjukt hur man var egentligen! jag bryr mig inte heller hur faktiskt nu tycker jag t om att det är roligare att ge och se hur glada dom andra blir över julklapparna :)

ja jag ska skriva till dig och berätta vad det är som händer i mitt liv just nu <3 men absolut kan jag skicka mitt nummer till dig på messenger, du kan ju skicka ett sms till mig då så jag får ditt nummer också! :D

tack detsamma fina du! <3 ha en myshelg med mamsen nu och tänk inte på att du måste blogga. det är okej att bloggen kommer lite åt sidan nu :)

2015-12-19 @ 18:15:39
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0