Lördag

 
Vaknade upp med söndagskänsla imorse, antar att det är eftersom
jag var ledig igår. Får se till att ändra på den känslan för det är ju
faktiskt bara lördag! Som varje lördag startade min morgon med
ett biceps/tricepspass på gymmet. Love it! Sitter nu insvept i
morgonrocken och känner att det får bli en mysdag i soffan med film-
tittande. Tänkte se Mysteriet på Greveholm såklart och sen någon
julfilm.Men först ska jag tvätta bort ansiktsmasken och ordna frukost.
Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Lis Mari

Nu är det ju inte lov vi har utan inarbetad semester, men ja, det är helt klart en fördel att de tas ut som de tas ut, i samband med lovdagarna :-)

Oh, skönt! Jag har bara fyra arbetsdagar kvar, moahaha! Det känns sannerligen underbart :-D

2015-12-12 @ 10:22:50
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Låter som en mysig dag! Det har jag också hittills haft. Myst runt här hemma, plockat och städat :) Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning =)
SV: Vi är bjudna till ett par vänner på middag så det ska bli jättetrevligt. Hoppas på god mat ;) ;) Haha.
Haha nej de är ju inga djur man kelar med och pratar med som katter tex :) Ja en hamster minsann fast att jag alltid varit jätterädd för råttor/möss. Elvis blev det.. och jag var ute och gick med honom i koppel i trädgården, så pass mycket att han dog i en förkylning :(( Hahah!

Jo min fredag var toppen den med, riktigt skönt att vara ledig. Fast jag är ju oftast ledig på fredag för att kunna ha i alla fall en dag att plugga på:)
Mysigt med julfilmer! Kanske skulle slå på en medan jag väntar på att Henrik ska komma hem =D

2015-12-12 @ 13:03:25
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

ja det kan jag tänka. dricker väldigt sällan kaffe då dricker jag via tassimo

vad gott.

det var många som såg mig på tvn i går usch tyckte inte om att se mig själv på tv

2015-12-12 @ 13:17:41
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

nä vill inte det

2015-12-12 @ 13:21:59
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

SV Ja okej vad kul :D Jag ska också börja på årsresumén snart :)
Ja men det är klart ;)) Och kanske efterrätt också ;) Hehe matvraken.

Hahah jaa jag vet det är jättehemskt!! Snacka om att inte kunna stå emot baciller om man blir sjuk av sånt ;) Det var ju inte överdrivet mycket /långa "promenader" utan bara lite lek ute. Hm.. blev ingen mer hamster efter det ;)

Det låter mysigt :) Mina favoritjulfilmer är The Holiday (som inte är speciellt julig egentligen, haha. Bara snön, och sen den söta lilla stugan :))
och Polarexpressen :) Så de ska jag nog ta och se :) Ha en härlig lördag fina du!

2015-12-12 @ 13:30:31
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Jobbigt att känna så. Jag längtar till min långlediga helg haha :)

Sv; ja, det är jätte kul! Älskar min bostad :D
Oj, 9 år? Det är ganska länge det haha :D

Ja, det låter mysigt haha! :D

Jo tack, det gick jätte bra på jobbet igår. Passet gick snabbt över vilket alltid är så himla härligt och sedan hämtade killen mig också. Men det var verkligen jätte härligt pass igår och idag med för den delen! :)
Innan jobbet tog jag det bara lugnt. Tittade på serier och åt lite pannkaka till lunch :)
Lät som om din fredag var jätte bra ju! :D

Ja, jag vet inte om dem snackade skit just bakom min rygg riktigt, men vet att dem sa att jag var intiativlös med mera, vilket jag inte kan hålla med om och en massa sådant :P

2015-12-12 @ 18:30:03
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0