Grattis

 
(Bilder från i somras)

Idag fyller världens bästa mommo 89 år, grattis! ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det var det verkligen.

Hoppas du liseberghjulet det var så himla vackert och se all belysning på Liseberg

Ja verkligen

Vi åkte buss från min stad till Göteborg samma buss bolag som jag åkte till ullared och Falkenberg så dom plockade upp oss i nordstan och åka till Liseberg.

Många gick från nordstan till Liseberg men vi tog bussen

Tack detsamma

2015-12-04 @ 18:09:48
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja det hade vi

Hoppas det ordnar sig hur ni tar er till Liseberg.

Ja få se när jag lägger upp.

Blir en lugn kväll för min del dricker te och kolla på tv fundera på om jag ska ta ett varmt bad innan jag kryper ner i sängen.
Är fortfarande dålig.

Vad ska du själv göra?

2015-12-04 @ 18:18:18
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0