Fredag

 
Det blev en sen kväll/natt igår då mamma kom hit först vid 23-tiden,
så det var lite tungt att kliva upp imorse när klockan larmade före 07.
Men nu sitter jag här om än väldigt trött och med tunga ögonlock.
Förhoppningsvis piggnar jag till när jag får i mig en stor mugg kaffe
och lite frukost. Vid 08.30 hoppar vi på bussen mot resecentrum för
att sen åka vidare mot Göteborg.
 

I Göteborg väntar en heldag med shopping, middag och Lisebergs
julmarknad. Det ska bli så himla roligt och mysigt! Har sett framemot
denna dag väldigt länge. Lite nervös över hur det ska gå med
allt folk då jag lätt blir trött av stora folkmassor på grund av utbränd-
heten men jag hoppas det går. Sen blir det ett litet äventyr att ta sig
från Nordstan till Liseberg med spårvagn och sen tillbaka till
Centralen på kvällen men förhoppningsvis går det bra. Nu behöver
jag den där muggen kaffe för att kvickna till innan avfärd..
Ha en bra fredag för det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt =) Ja, gratänger, lasagner och pajer är himla smidigt =)

2015-12-18 @ 10:14:13
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Erika

Ha så kul i Göteborg! :) Själv valde vi att gå från Nordstan till Liseberg, det tog inte så jättelång tid ^^

sv. Ja, sitter med det sista på rapporten nu, så får hoppas!

2015-12-18 @ 13:03:39
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Lis Mari

Spårvagn - bara ordet är underbart mysigt! Jag tänker på Folk och rövare i Kamomilla stad :D

Ja, vårat var mer "skolavslutningsgåvor" och jag gav min vidare till mamma och pappa. Jag är inte förtjust i saffran och jag dricker inte te, så hela godsakskorgen passade dem bättre!

2015-12-18 @ 13:45:41
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Petra

Usch vad jobbigt att vara trött kom med i säng sent igår och det märker man på morgonen hur trött jag var. Hoppas du får en fantastik fredag

2015-12-18 @ 14:56:29
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Hoppas ni har det superbra :D Ska bli jättehärligt att höra om er resa sen :D
SV: jag fick tyvärr sjukskriva mig imorse :(( Tänk att det sitter SÅ långt inne att göra det! Jag visste igår med sunt förnuft att jag var tvungen att göra det. Ändå går jag upp imorse och gör mig i ordning och när jag är utanför porten så känner jag bara att jag klarar det inte.. :P

Det är hur fint som helst, man blir blowned away ;) Har du inte vart på den marknaden förut? :)

Haha jaa det är ju bättre att hon vet om det så hon inte får en chock vid betalningen sen haha! Bra klappar till mamsen! Jag tänker att min mamma får biljetten och sen att jag betalar saker däruppe. Annars blir det så svårt att göra innan tycker jag =)

2015-12-18 @ 16:09:37
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0