Torsdag

 
Holy macaroni så trött jag är!! Väldig trötthet och dåsighet är
effekterna av medicinen som jag fick utskriven igår eftersom medicinen
hjälper hjärnan att slappna av. Man kan även känna sig småfull
vilket jag kände inatt när jag gick upp på toa, haha. Nu imorse var
det omöjligt att kliva upp ur sängen, kroppen är så tung och jag är
helt mosig i huvudet.. Vid varje försök att ta mig upp somnade jag
om istället, haha. Men nu är jag vaken i alla fall även fast det
känns som att jag somnar när som helst igen.. Ska försöka ordna
frukost och en stor välbehövlig kaffe nu innan Pretty Little Liars börjar.
Sen blir det att fortsätta sova innan jag vid 13-tiden måste till jobbet
för att lämna läkarintyget. Så ja, med den här extrema tröttheten blir
det en lugn dag med mycket sömn!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Vilken fin kisse!

2015-08-27 @ 11:26:12
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: MissStorm

Usch då! Hoppas medicinen hjälper och att det vänder så att du snart mår bättre! Och passa på och sov, sov, sov om det är det kroppen vill...

2015-08-27 @ 11:53:06
URL: http://missstorm.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Bra att medicinen hjälper, men synd att du känner dig så himla trött! :/ :)

Sv; ja, det är toppen! Niclas har jobbat med lite olika jobb denna sommar. I två månader jobbade han som personlig assistent. Sedan under fyra dagar då han var ledig från personlig assistent så jobbade han som soppgubbe och när personliga assistent jobbet var över så började han dagen efter eller så med att jobba för Linas matkasse! :)

Okej, antar att den ligger under detta inlägg. Ska läsa det! :)

Tack ska du ha! Jag hoppas att testen gör så att jag kommer att få en rätt utredning! :)

2015-08-27 @ 12:33:51
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: amanda

Så söt :D

2015-08-27 @ 12:49:53
URL: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0