Söndag

 
Jaha då var det söndag igen och helgen har försvunnit i ett svep
även fast jag inte har gjort något särskilt. Igår blev det en lugn dag
med filmtittande, såg de två sista Johan Falk-filmerna och de var
såå bra!  

Ett benpass på gymmet fick starta min söndag. Jag hade mer ork
än igår och lyckades till och med ta PB i en övning! Ett inlägg om
det kommer upp ikväll. Träningen är avklarad för idag och resten av
dagen ska jag slappa i soffan med bokläsning och filmtittande. Har
fått en "krya på dig"-present av mamma med lotter och en bingolott,
så ikväll ska jag spela bingolotto. Kul! Hoppas på vinst.
Hur ser er söndag ut?

Kommentarer
Postat av: norrbotten emmish

håller med dig att helgen bara flygit iäg =)
Har också kollat johan falk filmerna, så gryma dom är =)
/Ha en fin söndag

2015-08-30 @ 13:30:35
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: JoJo

men grattis till pb i en övning! :D härligt gumman!!
dom nya falkfilmerna är sååå bra! vad tyckte du om den sista filmen?

sv; tack, kul att du gillade färgerna på dom! :D jag tycker också det är fint med ljusrosa ögonskugga. annars är jag också mycket för vitt och svart. älskar sotade ögon. sen tycker jag även att nudefärgat är fint :)

ja men helt klart så är det ju bättre än ingenting :D usch, träningen går inte alls bra. är ut på nån pw då och då. måste fan bli bättre på det. kände efter ett tag att det där stället ändå kanske inte var nåt för mig då det var bestämda tider som passen låg på. jag vill kunna träna när jag själv vill känner jag. :/

det konstiga med mig är att koffein inte hjälper på mig när jag är trött, i alla fall inte kaffe. haha. jag bara inbillar mig att det gör det xD jag vill prova nocco persika, för den låter så god. haha :P har tre celsius i kylen som jag inte vet när jag ska dricka upp xD nej jag har inte provat jordgubb/rabarber. men ska göra det tänkte jag för den låter ju sjukt god och är ju perfekt att den också är utan koffein! :D

fan vad drygt för dig att det tog sån tid att somna innan du fick medicinen och att du dessutom då vaknade typ 4 gånger per natt :( så skönt att medicinen hjälper ändå.

ja jag älskar att vara på cruisingar :D tyvärr så blev det här väl den sista för oss i år. tror inte att det är nån mer i närheten nu :/ kul att du också gillar att åka på sånt. trist bara att du inte gör det lika ofta längre :/

2015-08-30 @ 14:08:40
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: anniepiie

Läste senaste inlägget, duktig du är med träningen.:D Åhh jag har inte sett de nya johan falk filmerna, men har hört att de ska vara såå bra! :) Kram

2015-08-30 @ 21:53:33
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0