Söndag

Imorse när jag vaknade ville jag inte tro att det var söndag, haha.
Känns jobbigt att det redan är sista lediga dagen, helgen har gått
alldeles för fort! Men som tur är så är söndagen inte över ännu,
den har ju bara precis börjat.
 
 
Jag kickade igång morgonen redan 05.20 och en halvtimme senare
var jag på gymmet. Jisses så tungt det var med cardion idag, kändes
som att jag gick 10 timmar på löpbandet istället för 1 timme som det
faktiskt var.. Blev även 40 minuters benpass innan jag knallade hemåt.
Nu är det dags att ordna en frukost som liknar gårdagens ↓ och sen
får jag se vad dagen har att erbjuda.
Har ni något planerat denna söndag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Ja, helgen har gått fort men då man är ledig som jag är, så tappar man dagarna xD

Sv; jag förstår det. Det tycker jag också om att göra :)

Jaså! Okej, då förstår jag :) jag brukade heller inte äta så mycket skaldjur tills jag träffade Niclas faktiskt! :)

Ja, det var en toppen dag, verkligen! Skulle lätt vilja göra om det igen. Det var så himla trevligt! Men båten går inte från Stockholm utan från Norrtälje/Väddö ;)
Låter som om du hade en toppen dag du med ju! :)

2015-08-16 @ 09:53:30
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: JoJo

helgerna går alldeles för fort! :( är tur att hela söndagen är kvar än i alla fall ^^

sv; förstår att det ska bli kul! :) jag läste på fb igår att nickelback ställer in sin konsert i oktober för chad har opererat stämbanden. har du läste det? :(

haha ja jag har en jd-tröja. har bara inte tagit nån bild på mig när jag har den på mig xD jag har 4 olika jd-linnen. två olika svarta och två olika rosa. haha :P

ja men klart att man ska få unna sig saker också. jag har inte tänkt att jag ska äta lchf resten av mitt liv utan göra det nu ett tag och förhoppningsvis gå ner i vikt lite grann. sen kommer jag börja äta lite mer kolhydrater lite då och då :) oj, väger du bara 43kg? :o det är ju inte alls mycket! du har ju absolut inte nån rund/putmage. då ska du se min hemska mage. usch! :(

jo jag förstår att det ändå finns där i bakhuvudet även om man inte försöker tänka på det så mycket. håller verkligen tummarna för dig att det kommer gå bra imorgon! <3

haha inte? jag tycker att det är en rätt bra sida. är in där lite då och då faktiskt :)
hoppas du har en bra helg! <3

2015-08-16 @ 10:51:30
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: NICOLE

Njut av den här söndagen så laddar du batterierna till imorgon :) Jag ska snart iväg o jobba men är inte speciellt taggad ännu hah a:( :)

SV: Vi tog det superlugnt på dagen och sen på kvällen for vi till mamma o de för att äta tacos :) Hade en så mysig kväll :)
Ja i år önskar jag mig GreenGate koppar/muggar, saker hem och såna saker :D
DuDå?

Ja men det blir ju toppen med Göteborg :) Det är ju en fin stad!

Jo jag kommer åka till Skövde lite då och då för att närvara vid t ex seminarium och tenta. Men det jag tycker är dåligt är att det inte står vilken litteratur man ska ha... hur ska jag då kunna fixa det?? Haha :P

2015-08-16 @ 10:57:13
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

sv ja försöker bara köpa det som är nödvändigt som mat och så nu.

ja det var riktigt härligt åt inte så mycket till frukosten tog bara en smoothie.

okej vad tråkigt

2015-08-16 @ 12:17:43
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Jag tycker det är spännande med måndag imorgon för då kommer nytt folk hit och vi ska få ny lärare så ja fast förstår också dig tt det känns lite obbigt!:)

2015-08-16 @ 13:29:40
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Carolina Thoor

Sv; ja, precis. Det är rätt skönt att vara ledig, men det är tid för att börja söka jobb nu. Jag kan lätt få jobb, har en timanställning klar säkerligen för att min moster sa att hon säkert kan hjälpa mig. Men jag vill även söka annat men är fruktansvärt lat :P

Jaså hehe, ja det är en två timmar ifrån Stockholm men det är inte så lätt att veta! :)
Skönt. Hoppas att din söndag kommer att bli bra idag också! :D

Idag ska jag bara ta det lugnt. Niclas ska snart åka till jobbet och slutar inte förens klockan halv tio idag. Förmodligen kommer jag åka och hämta honom, men annars kommer jag bara att ta det lugnt hemma idag. Skriva lite på personliga brevet och titta på lite serier! :)
Vad har du inplanerat idag? :)

2015-08-16 @ 13:48:00
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; jag gillar inte då folk lägger sig i mitt jobb ansökan, tyvärr. Jag tänkte på kommentaren '':o'' om jobb, jag tycker det är jobbig fråga ^^,
Ehm, jag ville vara ledig under sommaren. Sen har jag blivit lat under sommaren och har då inte sökt. Jo, ett jobb men det var till min tandläkare och fick då ett nej till svar. Så jag har tekniskt sätt valt detta själv :)

Okej, vad trevligt! Ja, det var snällt av honom att låna ut även fast ni inte har någon relation längre! :)
Jag ska se på the vampire diaries. Men för tillfället sitter jag och tittar på ''Dirty dancing 2'' som är en av mina absolut bästa filmer! :D

2015-08-16 @ 14:08:04
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0