Måndag

 
Helgen är över och det en ny jobbvecka väntar. och vet ni vad?
Det är jag faktiskt glad över just nu. Det har varit en rätt tung/
jobbig helg efter det brott som jag råkade ut för under veckan.
Mitt mående har inte varit på topp, mycket tankar som snurrat och
det har varit jobbigt att vara ensam. Nu under veckan hoppas jag
att det känns bättre/lättare eftersom jag kommer vara sysselsatt med
jobb och träning. Det är fortfarande semestertider på jobbet och
mycket att göra så nu är det bäst att ladda upp med en skål yoghurt,
müsli och fruktsallad så jag får energi och orkar med jobbdagen
och kvällens gympass.

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

allt startas ju med en bra frukost :D

2015-08-03 @ 10:58:03
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: JoJo

sv; tycker att det har blivit en bra tradition hos er med grillfesten :) haha förstår att du inte äter surströmming :P det låter ju mycket godare det du äter då istället :) jag skulle inte ens ta och smaka två små bitar av surströmming. äter inte ens vanlig strömming så xD haha!

jag vet! förra året den här tiden och halva juli så var det ju typ högsommarvärme ute och man levde ju i shorts och linne! jag måste lägga mig i solariet nån dag känner jag för att kunna få någon färg :/ men är ju tur att dina kollegor tycker att du är brun i alla fall :)

jag hoppas verkligen för din skull gumman att det kommer lösa sig fort! <3 men ja, som du skriver så tar det väl tid :(

ja det var en bra helg denna helgen med. :) haha! vi såg ant-man. den var faktiskt bra och dessutom rolig :) låter som att du hade en väldigt mysig kväll igår med film och gott till! :)

2015-08-03 @ 16:54:37
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Caroline

Mums! Såg otroligt gott ut! Håller med om att frukosten är bästa målet, och jag ser ofta fram emot uttänkta frukostar långt innan :)

Härligt att vara igång med träningen också :D

2015-08-03 @ 19:01:27
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0