Lördag

 
Godmorgon sköna helg! Gårkvällen spenderade jag tillsammans
med Melissa, en skål naturgodis och fruktsallad. Myspys och väl-
behövligt efter allt som hänt. Så glad att hon finns!
 
 
Vad underbart det var imorse när jag vaknade upp och insåg att det
är lördag och jag är ledig! Inte lika underbart var det med sömnen,
jag har sovit dåligt inatt och vaknade redan före 05.30.. Men inget
gnäll här inte, istället begav jag mig till gymmet för ett tidigt pass.
1 timmes intervaller på löpbandet och biceps/triceps avverkades
och jag hade svettkalas! Nu ska jag fylla magen med en god
frukost och dricka kaffe framför tv:n. Senare idag ska jag göra
köttfärsbiffar och förbereda matlådor.
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som om ni hade en mysig fredagskväll igår! :D

Sv; jag förstår det. Känner likadant :D

Jag förstår. Ständiga oron efter att han kommer tillbaka är jätte jobbig :( jag hoppas att du åtminstone kan släppa det lite, men självklart må dåligt om det behövs och ändå få det bra tills han/hon är fast :) du förtjänar ett bra liv!

Ja, det var riktigt fint och härligt i Umeå. Inte så många människor. Jag kunde gå i affärer eller hitta platser på resturangen så snabbt utan att ens behöva paxa eller leta eller bli knuffad runt i affärerna som i Stockholm. Det var skönt att komma bort från alla människor! :D
Vi valde Umeå eftersom att ena av killens kompisar har en mormor där som han besökte just den tiden vi åkte upp dit och umgicks med honom. Även för att en annan kompis till min kille har fått nys om att det var Vännes dagarna just då och då kände han att vi skulle dra dit på tivolit och marknaden. Det var riktigt härligt! :D

Nej, det är aldrig fel. En jätte fin och härlig kväll fick jag igår med killen :D

2015-08-01 @ 09:43:45
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt :) Ska shoppa lite idag!

2015-08-01 @ 10:27:33
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Elin

Härligt :) Ska shoppa lite idag!

2015-08-01 @ 10:27:43
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Petra

sv andra avenyn är så himla bra bästa svensk serier tycker jag. tycker svt kunde sända det i repris igen

okej hoppas du ha haft en bra semester och välkommen tillbaka till bloggen

2015-08-01 @ 12:45:08
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: anna

Men snygg babe :*

sv; Ja men visst serru fast trivdes bättre i Piteå ;) Hahah <3 Jaha okej vars bor han nu? Där du bor nu eller? :D Kram

2015-08-01 @ 13:39:25
URL: http://fames.se/blondinas

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0