Lördag

 
Vad skönt att äntligen få sova lite längre än till 05/06-tiden. Medicinen
verkar hjälpa, jag somnar lättare på kvällen och sover längre på
morgonen men vaknar fortfarande flera gånger per natt. En stor
nackdel med medicinen är tröttheten och dåsigheten, sjukt jobbigt
att vara extremt trött hela tiden!
 
Imorse efter att jag legat och dragit mig en stund så tog jag på mig
träningskläderna och begav mig till gymmet då jag tänkte försöka
genomföra ett pass. Orken fanns inte riktigt där men jag genomförde
45 minuters biceps/tricepspass i alla fall. Nu är jag tillbaka här
hemma och det är dags för frukost. Sen blir det en mysdag i soffan
med filmtittande då jag är riktigt trött. Såg två av de nya Johan Falk-
filmerna igårkväll och idag tänkte jag fortsätta nöta de andra, hihi.

Kommentarer
Postat av: JoJo

skönt ändå att du lyckades genomföra ett biceps/tricepspass ändå på 45 minuter! :)

sv; åh trist att dom andra smakerna redan hade tagit slut :( men jag hoppas att den är god :) ja jag har smakat två från nocco! har en citron/fläder i kylskåpet :D föredrar dom utan koffein då jag är känslig mot för mycket koffein. dricker jag en hel celsius t ex blir jag illamående, skakig samtidigt som jag blir speedad. haha xD får såna koffeinkickar. är lika om jag dricker endast EN kopp kaffe på tom mage. är helt sjukt vad känslig jag är xD

skönt att du har fått sova bättre om nätterna :) oj om du bara vaknar 2-3 gånger nu om nätterna, hur många gånger vaknade du då innan du började med medicinen? :o jag själv vaknar typ alltid 2-3 gånger per natt. har blivit så sen jag började på jobbet. är rädd att försova mig eller nåt antar jag :/ är rätt jobbigt att aldrig få sova en hel natt. inte konstigt att man oftast är så trött efter jobbet.

ja klart vi stöttar varandra hjärtis! :) hehe ja det är en liten lyx jag har som kan köpa massa god mat på jobbet och inte behöver laga mat själv. eller ja, jag spar ju pengar om jag har med mig matlåda som sagt ;P

usch trist att ni ska få dåligt väder i helgen. då får du passa på att mysa hemma då :) själv ska jag och j till gävle idag, först ska vi gå på stan och sen blir det cruising där på kvällen :) får se vad jag hittar på imorgon. :) behöver nog ta en vända på stan igen. eftersom jag behöver köpa lite saker till makeup-utbildningen som börjar på måndag. glömde köpa det igår när jag var ner på stan efter jobbet. köpte massa smink då istället. haha xD

2015-08-29 @ 10:38:36
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

aha där ser man det gott med ägg till frukosten.

det kan jag förstår okej

2015-08-29 @ 11:38:01
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erika

Skönt att du klarade passet, det kan också vara bra för kroppen :) Ha nu en fin lördag!

2015-08-29 @ 12:54:35
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0