Lördag

 
Åh så underbart det var imorse när jag vaknade och insåg att jag
var ledig! Hela veckan har bestått av massa stress då det varit kaos
på jobbet. Igår precis innan jag skulle gå hem från jobbet fick jag in
ett akutärende, inte ett dugg kul.. men jag löste det som tur var.

Men nu är det lördag och jag är ledig, då ska jag inte tänka på jobb.
Som varje lördag började morgonen tidigt på gymmet. 1 timme cardio
och sen ett biceps/tricepspass avverkades, skönt! Nu ska jag göra
frukost och äta den ute på balkongen i solen, mysigt! Sen ska jag sitta
och sola någon timme, måste ju försöka bli lite brun.
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Håller med dig, skönt att få vara ledig :D Dock kör jag ett långt pass imorgon men det tar jag då :) Har inte så långt kvar på mitt vik nu :)

SV: Ja men det passade ju hur bra som helst ju :D . Jag har redan börjat klura ut vad jag ska önska mig i julhaha, blir väl så när man har eget :)

Tycker verkligen ni ska hitta på något ändå :) Då får ni i alla fall ha det mysigt ihop :)

Nä det finns nog inte överallt heller, och så ska jag gå den på distans :)

Tror också det blir toppen verkligen :D Låter jätteintressant när man läser om det! Ja men med kost, coachning hur man når dit man vill och så, både kommunalt och genom att starta eget :) Jag är ju rätt bra på att tagga andra så det är nog något för mig =D

2015-08-15 @ 09:55:20
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0