Lördag

 
"It's a beautiful morning".. Ja det kan man väl säga att det är!
Lördagmorgon, helg och jag har kommit hem från ett tidigt morgon-
pass på gymmet. Det låter väl som en bra morgon? Redan klockan
06.00 stod jag på gymmets löpband och körde rolling hill-intervaller,
sedan blev det även ett biceps/tricepspass. Nöjd tjej! Nu sitter jag
nyduschad här i soffan insvept i morgonrocken och ska inta denna
mumsiga frukost med äggmacka, knäckebröd med ost/korv samt ett
stort glas kaffe. Sen är jag redo att möta dagen som bland annat
bjuder på mathandling.
Vad ska ni hitta på denna lördag?

Kommentarer
Postat av: JoJo

åh dina frukostar!! <3

sv; ja det är han verkligen! :) släpper hit efter hit! :)

själv har jag typ 10 mists, 5 lotions och en handkräm plus massa annat :P

åh ska försöka leta på vad den andra låten heter med vigiland så du kan lyssna på den, den är riktigt bra den med :)

ja absolut, man behöver ta det lugnt ibland med så man orkar med allt. har även dessutom börjat lite smått med lchf så blir rätt trött av omställningarna med, när man inte få i sig så mycket socker och kolhydrater. haha :P men va? ska du vara ensam på 4 områden? låter ju inte alls kul! :/ hoppas att det kommer gå bra finis <3
vad har du för planer för helgen? :)

2015-08-08 @ 10:31:28
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

låter som en bra morgon du har haft.

härligt

det blir kyckling wook tror jag själv då?

jo då hade en bra fredags kväll blev en lugn kväll hoppas du med hade en bra fredagskväll

2015-08-08 @ 11:45:04
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Minna

Lyxigt, är detta den härliga helgfrukosten må tro?😉😃

2015-08-09 @ 10:13:36
URL: http://Mittkokoshjarta.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0