Fredag

Alltså jisses, denna trötthet och orkeslöshet är inte att leka med!
Igår var jag helt förstörd hela dagen, orkade ingenting utan dagen
gick åt till att sova. Imorse när jag vaknade var det precis som igår..
Kroppen var blytung, jag somnade om tusen gånger och det tog
länge innan jag kom upp. Försökte piggna till genom ett gympass
men det gick sådär, haha. Nu sitter jag i morgonrocken igen och
myser i soffan framför Pretty Little Liars, men ska strax ordna frukost
(samma som gårdagens). ↓ Sen blir det nog att sova lite till, orkar
knappt hålla ögonen öppna.. Så sova och se tv-serier, det blir min
dag i stora drag. Passar bra då det är dåligt väder ute.
Vad gör ni denna fredag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vad tråkigt att medicinen påverkar dig såhär :/ men ändå lite skönt att få sova!
Själv ska jag ta det lugnt hemma idag, göra pannkakor till lunch till mig och Niclas och till kvällen då alla slutat jobba eller slutat skolan åker vi till Örebro :)

Okej, men det låter ju bra att ni har en plan så att det inte blir värre eller att du hamnar på återfall eller liknande :)

Tack ska du ha! Hoppas du också får en bra fredag :)

2015-08-28 @ 10:20:55
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: MALIN

Ägg på mackan till frukost är så gott! En solklar favorit!

2015-08-28 @ 12:37:40
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: Erika

Förstår att det måste vara jobbigt :/

2015-08-28 @ 16:33:46
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0