Fredag

 
Tack för era kommentarer, de värmer. Igår försökte jag ta det lugnt
hela dagen, satt ute på balkongen och läste i flera timmar. Hade inte
ork till något annat. Kroppen är trött och tung hela tiden men när jag
försöker sova är det omöjligt då hjärnan är på hög varv.. Under
eftermiddagen hade jag en akuttid på Previa företagshälsovård
och fick träffa en sjuksköterska, och idag har jag kontaktat vård-
centralen men ska ringa dit igen på tisdag. Hoppas på det bästa.
 
Den här fredagen kommer bli som gårdagen - väldigt lugn. Jag har
som sagt inte ork att göra något särskilt. Jag är trött både psykiskt
och fysiskt, har konstant huvudvärk och så, så några större aktiviteter
blir det inte. Tänker nu inta frukost på balkongen och sitta i solen
och läsa hela dagen.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: hanna

såg hur gott ut som helst :D

2015-08-21 @ 12:31:09
URL: http://fitnessinspiration.se
Postat av: amanda

gott!

2015-08-21 @ 13:10:31
URL: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0