Eveningsnack

Alltså hur underbart är det inte nu när sommaren är här på riktigt
med sol och värme? Lovely. Ännu en dag som jag har spenderat
på balkongen i solen med en bra deckarbok i handen. Självklart
blev det även både en och två NOCCO, hihi, farligt goda.
 
Nu har jag tänkt se någon film/serie på datorn och till det ska jag
göra mitt "standard-kvällis". Kvarg med granola, fruktsallad och
walden farms chokladsyrup (och ibland crunchy jordnötssmör)
är verkligen beroendeframkallande. Såå gott - och nyttigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Ja, det är jätte mysigt med sommarvärmen! Även om jag är väldigt dålig på att utnyttja den! :/
Men imorgon ska jag försöka tvinga ut min kille lite och på måndag ska jag tvinga ut hans syster haha! :D

Sv; ja, höjdskräck är ingen höjdare då det gäller att vara på ett nöjesfält haha! :D

Okej, jag ska testa den om jag hittar den. Jag brukar inte gå in så mycket vid te butiker, men måste gå in någon gång! :D

Jo tack, min lördags kväll har varit jätte bra! Hoppas din lördagskväll också varit bra! :D

2015-08-22 @ 21:06:23
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv varsågod hoppas du mår bättre snart

Okej hoppas läkarbesöket går bra

Aha okej själv föredra jag något lite då vi ska äta sen

2015-08-22 @ 22:03:44
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Mums vad gott! Standard även här hemma :D

SV: Ja de är helt underbara de två :D.
Ja fast tänk hur mycket du måste ha pressat dig själv och din kropp, då spelar det ju ingen roll hur mycket man tränat innan. Eller jag menar, det är ju en orkeslöshet fast på ett annat vis. :/ Det är väl mycket som kommit ikapp dig nu och det är ju inte konstigt!

Jag har faktiskt inte gillat cheesecake innan men nu tycker jag det funkar bra för man kan göra så många olika smakskombinationer :)

Jo jag håller tummen att du får träffa läkaren :) Skönt att du ändå får vara hemma till på onsdag.

Har inte njutit av solen så värst mycket idag ;) Var hemma en sväng men då åt och vilade jag bara mest :) Och handlade en sväng..
Ja nästan, 8-13 och sen 16-21 :)

2015-08-22 @ 22:12:23
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: anniepiie

en vän till mig säger att de nya johanfalk filmerna ska vara såå bra! :) Har dock inte hunnit se dem än själv.:)

2015-08-22 @ 22:31:03
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0