Back to routines

Semestern är över och jag känner att det är dags att återgå till
mina rutiner vad gäller kost och träning. Hos mamma hade jag
ingen tillgång till gym men jag försökte promenera/jogga varje
morgon och det lyckades jag bra med. Sämre gick det dock med
kosten.. Åt något onyttigt i princip varje dag under de tre veckor som
jag var där. Tänkte ofta ”Äh jag har semester, jag unnar mig nu och
skärper mig när jag kommer hem”. Känner ni igen er?


Nu när jag är hemma från semestern är det dags att återgå till mina
rutiner med bra mat, träning och mindre onyttigheter. Jag ska försöka
att bara ha en ”cheatday” i veckan då jag äter godis/fika/snacks. Jag
har klarat det förut och ska fasiken klara det igen! Är så taggad på att
komma tillbaka till min form som jag hade innan semestern.
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

sv ja absolut

dricker väldigt sällan läsk aha okej jag förstår.

2015-08-01 @ 22:34:07
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Jag kör på samma :) Fast jag har inte "semesterfuskat" då jag jobbat röva av mig hela sommaren :) Har liksom inte haft tid haha! =) Men jag har gjort som jag alltid gjort och fortsätter med det nu med :)

SV: Haha eller hur!! Älskar den :)
Men alltså det låter ju inte alls kul eller bra!! Hoppas du är ok :(
Förstår att det känns skrämmande men bara du får ut din del av det så löser det sig ju.

2015-08-01 @ 22:41:26
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Känner igen mig väldigt mycket!!

Sv; ja, det var en alldeles perfekt lördag igår! Eller ja, bortsett ifrån att jag hade så ont i huvudet att jag inte visste ifall jag skulle spy eller inte, så jag fick ångest och ringde mamma och pappa som meddelade att dem inte skulle komma hem idag utan imorgon och jag stört bölade xD så blev min kväll, men annars var dagen super bra! :D

Det hoppas jag också, för din skull! :)

2015-08-02 @ 08:54:35
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag behöver rutiner. :) Sv: Jajamensan, hittade en gopro :) Dock inte till mig haha.

2015-08-02 @ 09:33:35
URL: http://elinbjorkander.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0