118 kg

 
Eftersom jag inte har mått bra den senaste tiden och haft både
psykiska och fysiska problem på grund av stressen så har jag
tagit det lugnare med träningen. Kroppen har inte orkat i samma
utsträckning som tidigare, därför har jag minskat cardion och kör
med lite lättare vikter i vissa övningar. Idag när jag körde mitt
benpass så testade jag att öka vikterna i benpressen för att se
om jag kunde slå mitt PB (personbästa) på 109 kg. Vet ni vad?
Jag gjorde det! Nu är mitt PB 118 kg, glad tjej! Trodde aldrig
att det skulle gå med tanke på att jag inte har mått bra senaste
tiden och inte tränat lika hårt som tidigare, men det gick!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det var riktgt gott filmen var otrolig rolig fick skratta en hel del så rekommendera den stark

2015-08-30 @ 19:33:27
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Boel

Grymt kört!

2015-08-30 @ 20:35:50
URL: http://musicwithboelish.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Bra gjort utav dig! :D

Sv; ja, hunden är så fin och så söt! Jag gick in och kollade på annonsen som min morbror köpte henne ifrån. En renrasig shitz Tzu tycker inte jag är så fina. Men denna hund var super söt då pappan både var shitz tzu, pudel och någon annan ras. Den är så söt! :D
Ja, en fransk bulldog är söt, även om en engelsk är sötare! ;) själv skulle jag nog vilja ha en Jack Russell.

Låter jobbigt. Låter som något man ska kämpa bort så fort man får det, men det är inte alltid så enkelt. Tro mig, jag vet tyvärr (fast av andra skäl, inte genom matvägar). Men låter som om du börjar få lite kläm på det! :D heja dig!

Ikväll har jag myst med killen framför filmen ''minions'' :D så bra! Vad har du gjort ikväll? :)

2015-08-30 @ 21:52:24
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: JoJo

du är så himla duktig!! :D

sv; ja men klart, gör det! :D

förstår att det kändes riktigt bra att du tog pb med tanke på att du inte mår på topp just nu och som du själv säger att du inte heller tränar som du brukar göra. :)

haha nej jag ville inte heller att sista filmen skulle ta slut, och när den gjorde det så ville jag att det skulle komma en till. :P

ja jag får försöka hitta ny motivation till träningen :) men blir nog bara pw's ett tag framöver nu innan vintern kommer. :) men är ju bättre än ingenting. kanske kör lite övningar hemma med. jag vet inte om jag är sugen på att börja gymma. :P kanske kan testa på det om dom har nåt erbjudanden om gratis provapåträning. har sett att dom har det ibland :)

är ju perfekt att det finns nocco utan koffein som man kan dricka när man inte vill ha i sig koffein av olika anledningar :) ån, det ska jag göra! tack för tipset! :D

ne är ju inte alls kul att bli trött och dåsig av en medicin. det blir jag när jag tar åksjukemedicin, fast det är bara samma dag som jag tar den som jag blir det. dagen efter är jag alltid mig själv igen. skönt att du inte blir lika trött dagen efter om du tar den lite tidigare på kvällen. är ju bra att du har kommit på det i alla fall :)

2015-08-30 @ 21:52:57
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: MALIN

Svar: Det borde jag påstå att jag har, förutom att jag varit sjuk :) Hur har din helg varit? Kram

2015-08-30 @ 22:04:47
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: NICOLE

Bra jobbat :D

SV: Haha ;) Mumsi! Hade inte ätit godis på superlänge så det satt fint i maggen måste jag säga :) Lysmelk är fantastiskt gott!! =)
Idag har vi varit i Linköping, shoppat och sett hockey. Riktigt härligt =)

Ja jag måste se dem :D Mamma och låtsaspappa har sett dem så det är synd att jag inte hakat på! Men H hade sett första så jag får väl se dem med honom då! :) Nu är det allt dags ;)

Åh... Den med chokladen som du också gillade. Men de finns även en chokladsmak som INTE är god. Brukar dock gilla det mesta med choklad :D Har du testat Dalblad? De har också väldigt goda smaker :) testade deras mintchoklad idag och den är verkligen himmelriket!! =)

2015-08-30 @ 22:08:00
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Emma Engström

Woow så grymt duktig du är! Det är riktigt bra att ta hand om kroppen och inte träna när man är i en liten deppigare period!

2015-08-30 @ 22:15:27
URL: http://engstromemma.devote.se
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Kompisen där, VILA gör sitt. Hoppas nu du finner inre tillfredställelse framgent så att du inte "behöver" må dåligt igen. All lycka härifr, KRAMAR..

2015-08-30 @ 23:25:50
URL: http://www.joakimramqvisthallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0