Tisdag

 Söndagsmys.


Påskledigheten är över och mobilen larmade 05.00 imorse.
Idag är det dags för jobbet efter några dagars ledighet. Har haft
en superbra påsk med mamma, njutit för fullt av de lediga dagarna
och det underbara vädret, fikat och ätit massa gott. Känns tungt
att gå tillbaka till jobbet, jag hade gärna varit ledig några dagar till.
Som tur är så har jag en kort arbetsvecka, jobbar bara tisdag till
torsdag eftersom jag har utbildningsdag på fredag. Skönt! Men
samtidigt blir det mer att göra då arbetsveckan är kortare =
stressigare. Idag ska jag spendera hela dagen på kontoret och skriva
massa utredningar, så ingen mjukstart här inte, haha. Vid 14-tiden
kommer mamma till jobbet för att hälsa på och fika, sen ska vi till
Knalleland för att besöka några affärer innan det blir en myskväll
hemma. Blir alltså en vilodag från gymmet vilket är välbehövligt då
jag har sjuk träningsvärk i benen och rumpan, haha!
Ska ni tillbaka till jobbet/skolan idag eller har ni påsklov?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: ja det var super skönt hehe :P

2015-04-07 @ 10:38:30
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Oj vad tidigt :p hoppas du får en bra tisdag!

2015-04-07 @ 11:31:14
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0