Måndag

 
Alltså herregud, har det verkligen varit helg? Det har ju gått så
himla fort så det känns knappt som att jag har varit ledig. Har haft
en toppenbra helg i alla fall med både Ullared-shopping och en lugn
söndag. Men nu är det måndag vilket innebär en ny arbetsvecka
och hela fem dagars arbete väntar.. Idag har jag fullt upp med både
utredningsskrivande, hembesök och ett möte för en kollega. Håll
tummarna att det går bra! Efter jobbet väntar ett gymbesök för att
träna magen och kondition. Sen får vi se vad som händer ikväll här
hemma med mamma.
Vad är era måndagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med, känns inte som om det varit helg. Den försvann snabbare än snabbast. Men det gör inget då jag längtar så tills vi flyttar! :D

2015-04-13 @ 08:06:51
URL: http://elinbjorkander.se
Postat av: Skogsraah ☾

Fin du är :) Låter super att du fick en sån bra helg! Jag ska försöka städa lite här hemma under dagen och sedan fara till mamma och pappa ikväll.

2015-04-13 @ 11:44:15
URL: http://skogsraah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0