Fredag

Oh, happy friday! Känns underbart att det är fredag och att helgen
är på ingång, bara några arbetstimmar att ta sig igenom innan
två lediga dagar väntar. Hade tänkt flexa ut vid 14-tiden och bege
mig till gymmet för ett längre konditions- och magpass. Var aldrig
där igår utan istället blev det en myskväll med mamma, kaffe och
banankaka. Så nu efter en vilodag längtar jag tillbaka till gymmet.
Efter gympasset väntar tacomiddag och en kväll i soffan, ska bli
så skönt att njuta av helgen och ledigheten!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska jobba och sedan bara slappa! :D Ha en underbar fredag!

2015-04-17 @ 08:09:20
URL: http://elinbjorkander.se
Postat av: Johanna Utterberg

Låter som en riktigt bra start på helgen! :)

Sv: Tack så mycket!

okej, vad roligt! :D

2015-04-17 @ 14:53:55
URL: http://johannautterberg.blogg.se/
Postat av: NICOLE

sv. jaa jag vet många som far långt till jobbet, och så länge det funkar bra för en så :) . Då trivs man nog väldigt bra :D

Jaa fast det är ju lite skillnad på att göra det och sen att utföra det också =) Men jag förstår vad du menar.
Det är ett ganska stort ställe. Hoppas dt kommer gå bra =)
Jo den heter Förr eller senare exploderar jag på svenska :) Riktigt bra. Men inte så myckt action som du gillar ;)

2015-04-17 @ 19:49:32
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0