Torsdag

2012.

Klockan ringde 04.30 imorse för att jag ska hinna med allting
som ska göras innan jag går till jobbet. Det sista ska packas,
blommorna ska vattnas, jag ska göra mig iordning och äta frukost.
Men vet ni vad? Trots en tidig uppstigning så är jag på toppenhumör.
Idag får jag helg och åker till min fina J i Växjö, wiiie!


Jag hoppas att den här jobbdagen går fort. Kommer spendera
hela dagen på kontoret och vid 13.30 flexar jag ut för helg.
Skönt! Trots att det bara blir en dag extra ledigt så gör det rätt
mycket tycker jag. Påvägen hem tänkte jag handla lite smått
innan jag hämtar lillhjärtat och all packning. Klockan 17 rullar
tåget mot Växjö och jag längtar massor. Det kommer bli en
underbar och mysig helg med min fina J! Har saknat honom
som fasiken då vi inte setts på fem-sex veckor.
Hoppas ni får en toppenbra helg för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Så fin bild! :) Och så kul att du äntligen ska få träffa Johan efter så många veckor ifrån varandra :')<3

sv: Det var så gott verkligen! Och köttfärslimpan som var där förra veckan. Alltså den måste jag bara få igen nångång haha! Nästa gång dom serverar den ska jag stå där och paxa så jag får mig! Men dom lagar ju så att det ska räcka till alla restauranggääster så det känns ju skönt haha. Men så tråkigt att du inte fick köttfärslimpa igår när det stod att det skulle vara det på matlådan :( Kan man köpa matlådor på ditt jobb eller får man dom gratis? Hoppas det smakade bra ändå det du fick istället? :)

Ja visst är det skrämmande och jobbigt med att gå upp i vikt. Usch. Jag hatar det rent ut sagt. Jag skulle vilja väga lite och vara underviktig. Jag vet inte vad det är som gör att jag vill det men den känslan känns så bra på nåt sätt? Det är anorexin som intalar mig det men det känns så rätt att vara så liten liksom.. Så att äta mer och gå upp i vikt känns skit :( Fick panik igår när jag tänkte på vad jag äter och att jag ska gå upp i vikt. Jävla äckliga känsla :(

Men åh vad kul! Kajsa Nyström vet jag vem det är! Hon har två bröder också som heter Mattis och Joakim :) Dom känner jag väl haha! :)

Jag förstår att du längtar efter att få träffa Johan. Ni får ha det så mysigt tillsammans! Hur länge har ni varit tillsammans? :) Bra att han har dator ifall andan skulle falla på så att säga! Men som du säger så när du är hos honom så är det ju varandra ni ska fokusera på. Datorn får komma lite i skymundan för några dagar. Bloggen finns kvar och jag finns kvar och väntar tills vi kan prata nästa gång :) Du får ha det så trevligt vännen så hörs vi när du kommer hem :)

Kramar <3

Svar: Förlåt att jag svarar såhär men det är för att jag är inne via mobilen nu :)

Ja det ska bli en underbar helg tillsammans! :) just nu ligger han dock här bredvid och sover ;)

Nej vi får ha med egna matlådor till jobbet. Men sen kan man köpa där typ paj, sallad oxh soppa till lunch eller mackor.

Håller helt med dig, det känns "rätt" att vara liten och inte väga så mycket. Skulle jag gå upp 10 kg så jag är normalviktig då skulle jag känna mig såååå tjock! :/

Haha jasså du vet vem Kajsa är?! :D jo hon har två bröder minns jag, jag har dock aldrig träffat dem :)

Jag och Johan har känt varann 3,5 år snart men varit "tillsammans" eller vad man ska säga i cirka 1 år. :)
Mia

2014-10-30 @ 09:23:23
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Caroline

Oj va tidigt! Hoppas du får en riktigt härlig helg!

Sv; ja ägg är himla gott, äter två st varje morgon :) Din middag lät också väldigt god ^^


Svar: Förlåt att jag svarar såhär men det är för att jag är inne via mobilen nu :)

Tack detsamma finis! Har du nå planer för helgen? :)
Mia

2014-10-30 @ 09:51:24
URL: http://awesomecaroline.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ha nu en toppenhelg med pojkvännen din:)

Svar: Förlåt att jag svarar såhär men det är för att jag är inne via mobilen nu :)

Tack så mycket fina du! :) Vad ska ni hitta på i helgen?
Mia

2014-10-30 @ 10:54:34
URL: http://sessie.se
Postat av: Lilla Malin

Uh, det var ruskigt tidigt det, hehe! Hoppas ni får en toppenhelg tillsammans!

Svar: Förlåt att jag svarar såhär men det är för att jag är inne via mobilen nu :)

Haha ja väldigt tidigt men det behövdes för att jag skulle hinna med allt innan jobbet, haha :) Tack så mycket, tror helgen blir toppen! Vad ska ni göra? :)
Mia

Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; eller huuuur!? typ det godaste! <3

Svar: Förlåt att jag svarar såhär men det är för att jag är inne via mobilen nu :)

Hihi ja helt klart! :)
Mia

2014-10-30 @ 12:01:27
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Erika

Vad kul :)

sv. Ja skräckfilmer brukar jag också kolla på ^^

Svar: Förlåt att jag svarar såhär men det är för att jag är inne via mobilen nu :)

Ja det ska bli så skoj!!
Mia

2014-10-30 @ 14:14:56
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Sara

Vilken underbar helg du har framför dig. Jättefin bild på dig :)

SV:Tack fina du :) Blir bara att umgås med familjen :)

Svar: Förlåt att jag svarar såhär men det är för att jag är inne via mobilen nu :)

Ja det kommer bli en underbar och härlig helg :) låter som att du också får en bra helg! :)
Mia

2014-10-30 @ 15:31:04
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Sandija - fotografi

Fin du är.
Hoppas du har haft en bra dag! Kram :)

Svar: Tack vad glad jag blir!
Mia

2014-10-30 @ 18:02:14
URL: http://fames.se/kwieien

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0