Tisdag

 
Jisses vilken gårdag jag hade! Satt inne på kontoret ungefär
en timme under hela arbetsdagen, resten av timmarna var
jag på möte och två vårdplaneringar. Förmiddagen var inget
att hurra över men eftermiddagen flöt på bättre som tur var.
Efter en fullspäckad dag med både med- och motgångar var
det väldigt skönt att gå till gymmet under kvällen och rensa
tankarna. Alltid bra terapi att gymma.

Nu är det i alla fall en ny dag med nya tag. Tyvärr har jag
massor att göra.. Blir att hinka många muggar kaffe för att få
rejält med energi, tangenterna ska glöda. Under eftermiddagen
väntar ytterligare ett möte och strax efter 16 slutar jag. Då blir det
ett besök på gymmet för att kötta biceps/ triceps, längtar!
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Emma Grann Fotografi

Fin bild :)

2014-10-28 @ 09:41:29
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: Julia Müller-Sandvik

sv: Ja, hemgjorda köttbullar är verkligen något lite extra :)

och jag håller med om att gymmet är bra terapi :D

2014-10-28 @ 10:47:19
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0