Tisdag

 
Så var veckans andra dag här och gårdagen sprang iväg, precis
som jag trodde. Det var ett bra möte under eftermiddagen med
den centrala arbetsgruppen, och jag hoppas dagens möte blir
lika bra. Jajemän, idag är det dags för möte igen dock med
en annan grupp. Tror det blir en bra förmiddag. Sent under
eftermiddagen ska jag iväg på hembesök så det blir återigen en
lång arbetsdag. Nå ja, det spelar inte så stor roll idag eftersom
jag ska ha vilodag från gymmet. Istället för att lyfta vikter ska jag
spendera tid på ICA Maxi och inhandla lite nödvändigheter.
Visste ni föresten att jag älskar och gå runt på mataffärer och
handla? Tycker det är så kul!
Vad tycker ni, är det kul att gå på mataffärer och handla?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar att handla i stora mataffärer som typ City Gross eller Willys ^^

Sv; Japp, blanda allt och häll över broccoli och haricot vert och in i ugnen :)

2014-10-14 @ 09:34:46
URL: http://awesomecaroline.blogg.se
Postat av: Therese

Svar;
Neeeej, jag försökte dricka kaffe med mjölk i, men det blev ju kallt :(

2014-10-14 @ 10:01:44
URL: http://nattstad.se/ttheresebjorkman
Postat av: Kajsa-Stina

Skönt att mötet gick bra igår och vi får hoppas att dagens möte blir minst lika bra :)
Du är inte ensam om att tycka om att gå omkring på Ica Maxi och handla. Älskar nämligen den affären och tycker det är så kul att gå omkring där och fundera på vad man ska köpa hem hihi :)

sv: Jätteskönt att hamburgaren gick kanoners att få ner. Längtar fasen till nästa söndag då jag får sätta tänderna i den igen haha ;) Såå gott!

Precis. Dem har beslutat att jag inte skulle få se min vikt då den tidigare skapat ångest osv. Men det är ju en sak också med att man måste lära sig att acceptera sina vikt och inse att man väger olika. Så jag har gått på baklänges på vågen haha tidigare men ska börja med att se vikten nu. Har du koll på vad du väger? Brukar du väga dig hemma och så eller har du ingen våg hemma då det kan locka dig att väga dig ofta?

Tack för dina tips på vad du äter under en dag! Det är ju klart som du säger att det kan variera från dag till dag vad man äter till middag tex. Vilket det självklart ska göra. Det är viktigt att variera sin mat och inte köra in på samma maträtter :) Gillar alla maträtterna du räknade upp så jag fick lite tips :)

Nu ska jag åka in och äta godsalladen med pappa hihi. Och ikväll ska jag på hockey :D

Kramar<3

2014-10-14 @ 10:24:51
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Boel

Haha du är nog den första som jag har hört gillar att handla mat ^^

Sv: Härligt :)

2014-10-14 @ 10:27:57
URL: http://boelish.blogg.se
Postat av: Michelle

Jag tycker också att det är mysigt att handla i just mataffärer. Ica Maxi är bäst! :)

sv: På vristen och motivet ska vara en fjäder med personlig tvist. Exakt hur "slutmotivet" blir får jag se. Jag filar lite på den :)

2014-10-14 @ 11:46:28
URL: http://mischakaro.blogspot.se/
Postat av: Lilla Malin

Är det central planering du menar? Eller är jag helt ute och cyklar?


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0