Måndag

2012


En ny vecka är här och för min del är det bara fyra arbetsdagar
eftersom jag är ledig på fredag. Skönt! Dock har jag ett väldigt
fullsmockat schema denna vecka, helt galet mycket som ska
göras! Idag har jag ett möte och två vårdplaneringar vilket
betyder att jag inte hinner skriva något alls idag. Känner mig
stressad inför veckan men jag får försöka se det positiva: På
torsdagkväll är jag hos min fina J i Växjö!

Åter till idag.. Förutom en fullspäckad jobbdag så ska jag iväg
till gymmet under kvällen för att träna ben och rumpa. Gäller att
ladda upp och fylla på med energi tills dess, så lika bra att få i sig
en rejäl frukost nu innan jag knatar till jobbet. Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Clin

skönt att vara ledig en extra dag =)
Idag är jag så trött så jag gärna hade varit hemma och sovit hela dagen. Men nu väntar jobb!

Har nu lagt till dig på instagram ;) Emmaclin heter jag!

Nä dax att rusa till jobb. Hoppas du får en underbar veckan gumman. Kram

2014-10-27 @ 07:20:17
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Julia Müller-Sandvik

sv: hehe, det är totalfake, det är panerad torsk med pommes och ärter och aioli ^^

2014-10-27 @ 09:32:42
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Så skönt att du "bara" jobbar 4 dagar denna veckan. 1 dag extra ledigt gör mycket! Men jag tycker personligen att du gott och väl kunde ha varit ledig hela veckan hihi :)

sv: Tack fina du<3 Jo utmanings middagen gick kanon igår! Njöt av varje tugga. Dock måste jag erkänna att det var lite jobbigare i och med att jag ätit mer överlag hela veckan med mellanmålen inräknade.. Men det gick ju ändå skapligt bra! Fick ingen ångest iaf. Var mest jobbigt under tiden jag åt! Vad åt du själv igår? :)

Men åh! Jaha! Så du kommer från Umeå ursprungligen! Eller Haparanda då men att du sedan flyttade till Umeå! Hade jag ingen aning om men vad kul! :D Synd att du flyttade då långt ner på sätt och vis. Annars hade jag ju kanske kunnat träffa dig ju :) Men kul att du trivs där nere iallafall och att du kanske så småningom skulle kunna tänka dig att flytta tillbaka till Umeå. Själv så är jag ju från Sundsvall. Eller jag bor utanför i ett samhälle som tillhör Timrå om du känner till det? Så jag har bara bott här haha. Och det här är det längsta norrut som jag skulle kunna tänka mig att bo på. Annars så skulle jag gärna vilja bo i Stockholm om jag flyttar nångång :)

Då är det nog ingen bra idé att publicera bilderna på julklapparna då dom läser din blogg hehe :) Blir ju ingen överraskning då!

Lät som du hade en mysig dag igår med kattgos och filmmys! Vad blev det för film?
Själv så övningskörde jag och vi har besök från Skåne av min moster så har varit social med henne. Därför svaret kom lite sent!
Hur mår du annars idag? :)

Kramar<3

2014-10-27 @ 09:37:33
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: VERONICA - fashion blog

Fina, fina du!! :) Ha en grym start på veckan och hoppas den bjuder på mängder utav möjligheter! :) Kramar!

2014-10-27 @ 10:43:35
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Sara

Härligt med en ledig fredag :) Och lycka till på gymmet :)

2014-10-27 @ 10:45:27
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

Hoppas veckan blir bra! Vad härligt med lite långledig helg också :)

Postat av: Sanna Preifelt

Hoppas du får en bra vecka och att träningen går bra :)

2014-10-27 @ 12:28:01
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0