Lördag

 
Lördagmorgon = tidigt gympass för min del och idag var det inget
undantag. Blev en liten "sovmorgon" men 07.00 stod jag på
crosstrainern och förbrände lite kalorier. De senaste dagarna
har jag fokuserat på cardio och kört intervaller på löpbandet, men
idag kände jag för att styrketräna då det är roligare. Underbart
att träna biceps och triceps igen! Älskar att träna de muskel-
grupperna.

Vid det här laget vet ni väl vad jag gör på helgmorgnarna efter
gympassen? Yes, jag sitter nyduschad insvept i morgonrocken och
myser framför tv:n med tända ljus. Ska strax duka fram en riktig
helgfrukost i form av rågbröd med ost och marmelad, ett knäckebröd
med ägg och en mugg vaniljte. Mumsigt värre! Sedan väntar en tur
till affären för att inhandla matvaror och därefter är dagen oplanerad.
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Låter som en bra lördag måste jag säga!

SV: Japp, det är olika sorter varje dag så kommer få testa lite olika kombinationer och grejer. Det blir nog spännande :)

Postat av: Kajsa-Stina

Åh så mysig start på dagen att träna och sen ta en varm dusch och mysa in dig i en filt framför tvn med tända ljus och en god frukost på det. Lycka :)

sv: Ja visst är tacos bara för gott alltså! Jag tröttnar heller aldrig på det haha. Man kan ju variera det i det oändliga också. Har aldrig gjort tacopaj innan faktiskt däremot tacogratäng. Men nu senaste har vi alltid ätit tortillabröd med alla tillbehör till liksom :)

Ja nackdelen är ju att helgerna också går fort när vardagarna gör det. Du får passa på att njuta så mycket du bara kan <3 Jag som går hemma hela dagarna uppskattar ju inte all ledighet på samma sätt vilket är dumt ju! Men jag är ändå glad och nöjd att vara ledig såklart.

Tack för tipset på tonfisksalladen! Ska absolut göra det nåndag. Så gott med tonfisk tycker jag också. Har du nån form av kolhydrater i den salladen annars? Tänker så som pasta eller bulgur tex eller skippar du det? :)

Frukost är ju så gott alltså! Mysigt att lyxa till det nu på helgen med rågbröd också. Jag äter ju mjukt bröd varje dag men för dig som inte gör det så ofta är det ju superfestligt :) Mums!

Jag älskar också choklad och lakrits. Så gott alltså. Kommer ihåg att jag förut brukade blanda djungelvrål med lysmelk och äta det tillsammans. Den kombinationen alltså. MMMUMS! Hihi :D

Hoppas du annars får en mysig dag idag. Ska också iväg och handla sen på Ica Maxi och kolla runt. Så mysigt att gå omkring där och bara titta på allting :)<3

2014-10-18 @ 09:46:44
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: NICOLE

Woopwoop :D
Sounds good!

SV: Åh oliver är ju SÅÅ gott :) haha , men köp du dina jordnötter ;)
Nä vi var bara två igår, var bara o dansade ett par timmar sen gick vi hem till mig :)

Idag ska vi till en annan tjej och fortsätta tjejhelgen, så mys hihi :) Sånt här passar jag på att göra när Henrik inte är hemma :d

2014-10-18 @ 11:10:09
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Emelie

- Åh vad skönt! Härligt att ha tränat redan :) Ja, jag och min kompis ska ta ett pass sen! Men det blev sent i natt så är lite sega haha ;)

2014-10-18 @ 11:21:27
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Clin

Så duktig du är =)
Jag får nästan lite ångest som sitter i mjukiskläder i soffan och dricker kaffe ;)

Hoppas du får en underbar dag

2014-10-18 @ 11:25:22
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Julia Müller-Sandvik

herregud quinna, inte ska du förbränna kalorier när du är så liten, det är väl inte bra då..? Eller..? Muskelträning måste väl vara bättre då..? Så har jag fått lära mig i alla fall, av hon som coachar mig :)

2014-10-18 @ 11:38:14
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: carolines

Vad duktig du är! Jag har knappt kommit ur sängen än och du har redan gymmat liksom! :) haha

SV: Jodå, jag fick din kommentar! ;) haha. Åh va mysigt! Det hade jag med hela kvällen :D Jaa, jag har massa ägg som behöver ätas så det blir nog en äggmacka här med! OM vi har bröd dvs, hehe :) Ja jag hade en jättemysig fredagskväll :) hur var din? :) Ja kika in på instagram, det tycker jag! :D vad heter du? :) vill gärna kika in på din också! :) hihi.

2014-10-18 @ 12:59:19
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0