Fredag

 
Då var det fredag igen, wiiie! Tycker veckan har gått riktigt fort.
Bara sex dagar kvar tills jag åker till Växjö! Underbart.

Vad ska ni hitta på den här fredagen, några planer?
Själv ska jag spendera större delen av jobbdagen till möten.
Under förmiddagen ska jag och några till i kontorsbyggnaden
träffas och planera inför lucia. I år är det nämligen vårt
våningsplan som ska stå för luciafirandet. Skoj! Efter lunch ska
jag på möte tillsammans med förändringsledarna då jag ingår i
en arbetsgrupp inför uppstarten av ett datasystem/arbetsverktyg.
Spännande och roligt! Direkt efter arbetsdagen ska jag
promenera till gymmet och köra ett intervallpass och magövningar.
Sen blir det en mysig hemmakväll med lillhjärtat, tända ljus och
en mugg te.

Kommentarer
Postat av: Petra

hoppas du få en underbar helg kram

2014-10-24 @ 08:35:19
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Boel Enström

Åh låter som en fin fredag :)

Sv: Jätte gott! Det låter gott det med, hihi :)

2014-10-24 @ 08:47:57
URL: http://boelsdagbok.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Så skönt att det är fredag idag! Tycker också veckan har gått fort :) Mysigt att se fram emot att åka till Växjö! Hur länge stannar du där? :)

sv: Men det är ju helt underbart att träningen inte har kopplats ihop med ätstörningstankarna om att "bränna kalorier" utan att du faktiskt har tränat för att du mår bra utav det och blir glad ! :)

Åh de är så jobbigt när man känner sig uppblåst och att magen är svullen. Känner igen det nu när jag börjat med mellanmålen och näringsdryckerna. Dem dryckerna och min mage är inte bästa vänner om man säger så. Oh vad ont i magen jag har :(

Det går upp och ner i måendet hela tiden :( Det är iallafall nån gång under dagen som det känns skit. Har inte haft en "bra" dag på nån av dessa dagarna. Men det blir lite lätthanterligare med dagarna som går så jag hoppas att det håller i sig och inte blir ännu värre idag :(

Vad kul att du inspireras av mellanmålsförslagen som jag tipsar om :) Hoppas nånting kan falla dig i smaken! Älskar också kräm med mjölk hihi. Det är ju såå gott! Lyxigt :)

Hoppas annars du mår fint idag vännen och får en fin dag<3
Kramar<3

2014-10-24 @ 09:09:43
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0