Fredag

 
Härliga underbara fredag, äntligen är du här!
Dock blir det inget fredagsmys med godsaker för min del ikväll
då jag har fikat under veckan och fått i mig godis två dagar.
Så i helg håller jag mig ifrån onyttigheter, har fått nog av det
under veckan.

Innan jag får njuta av helgen och ledigheten ska jag spendera
nio timmar på jobbet. Har rätt mycket som ska göras innan
arbetsdagen är slut, bland annat ska ett hembesök avverkas.
Tänkte sedan inleda helgen med ett cardiopass och några mag-
övningar. Därefter blir det hemmamys med Diesel och tända ljus.
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Så skönt att det äntligen är fredag och att man har en lång skön helg framför sig. Jag längtar tills på söndag då det är utmaningsdagen hihi :)

sv: Den salladen är så jäkla god alltså. Oslagbart god. Skulle kunna äta den oftare än vad jag gör egentligen bara för att den är så god. Och inte tröttnar jag på den heller hehe! Tonfisksallad låter också gott. Måste jag testa. Dock har jag inget recept på det :(

Åh ja bröd är så gott tycker jag också. Jag äter ju mjukt bröd varje dag och kan inte vara utan det haha. Jag älskar lingongrova, och ett bröd på avdelningen som jag inte tror man kan köpa i affärerna utan det är nåt bröd som dom beställer. Dom har ju sina kontakter liksom.. Men det heter nånting i stil med nyttigt och gott med fullkorn. Är som lingongrova fast lite grövre och liksom tjockare till storleken. Mums. Men knäckebröd är också en favvo hos mig :D

Vad skönt att du inte får ångest efter sylt och marmelad. Jag brukar inte heller få det men det var att han som la upp maten på restaurangen snålade ju inte direkt så det blev en del.. Men det var ju gott iallafall :)
Vad åt du får gottigt på jobbet i godisväg? Brukar dom bjuda på godis och godsaker ofta?

Så mysigt att få träffa Helge Skoog alltså. Skulle jag också vilja göra :)

2014-10-17 @ 09:26:20
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Sara

Ja perfekt att avstå sötsaker då :)

Hoppas du får en underbar dag och helg :)

2014-10-17 @ 10:06:48
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Boel

Åh det är så underbart med fredag <3

2014-10-17 @ 10:35:09
URL: http://boelish.blogg.se
Postat av: Caroline

Hoppas dagen går fort så du får ta helg :)

SV; okej, kanske bäst att prova tightsen innan då. Jag har en tendens att handla kläder utan att prova :p

2014-10-17 @ 10:55:44
URL: http://awesomecaroline.blogg.se
Postat av: anniepiie

Åhh så himla mysigt, det bästa med när det blir mörkt nu om kvällarna att man kan tända ljus! :D

2014-10-17 @ 13:49:30
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0