Fredag

 
Äntligen är det fredag, som jag har väntat och längtat!
Underbart att det är helg om några timmar, men först ska
några timmar på jobbet avverkas. Blir inne på kontoret hela
dagen och ska överraska kollegorna med en godisskål i
korridoren. Lite fredagsmys måste vi ju ha! Efter arbetsdagen
ska jag bege mig direkt till gymmet och köra ett magpass.
Hade egentligen tänkt ha vilodag men tycker det är skönast
på gymmet under fredagarna och helgerna, så vilodagen får
bli en annan dag. Senare ikväll vankas det hemmagjord pizza
och mys framför tv:n, en bra start på helgen!
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Vad snällt av dig att överraska kollegorna med godis och så gott att fira denna fredag med pizza ikväll. Mums :)

sv: Jag älskar verkligen den salladen. Den är så god och matig är den också så det är ju jättebra :)

Okej! Så dom har bytt namn på den müslin dom rackarna. Allt för att förvirra oss kunder haha. Ska hålla utkik efter den för den lät och ser så god ut. Haha jag känner igen det där med att tycka om nånting så mycket så att man kan äta med sked ur förpackningen. Då är den god och det är ju positivt :)

Men gud vad jobbigt att du alltid kommer att ha högt blodtryck. Men som du säger så har du ju nu vant dig vid den här situationen och då är ingenting omöjligt. Skönt att medicinen hjälper så att du kan må bra och inte känna av symptomen du hade innan du fick din medicin. Men jag tänker att vad obehagligt att du fått den här sjukdomen även fast du är så underviktig. Jag tänker att när man är så smal som du är så borde man inte få högt blodtryck. Men om det är ärftligt så kanske det inte spelar nån roll :(

Okej! Så man fyller på med protein då direkt efter träning och sen ska man äta nån timme efter det har jag för mig? Känner att jag verkligen behöver lära mig mer och jag är så tacksam att du hjälper mig med det och berättar det du vet så att jag kan få till detta också och veta vad som är rätt för kroppen och vad som ska fyllas på :) Brukar du göra egna köttbullar eller köttfärsbiffar och så eller köper du färdiga? Det är så gott med protein tycker jag haha :)

Att hålla sig till 1 timme på träningspasssen är nog jättebra! Bra att kroppen får sig en daglig dos av träning och att den får träna lika mycket varje dag. Om man tränar för länge bryter man ner musklerna då eller spelar det inte nån roll? Huvudsaken att man fyller på med protein direkt efteråt? För jag har hört att om man promenerar en lång tid så bryter man tillslut ner muskler men det kanske är olika på träning och promenad :)

Det är faktiskt så som du säger i och med att man inte alltid har motivation men när man väl kommer iväg så är det så skönt under tiden och efteråt. Som ibland kan man känna sig jättetrött och seg och bara känna att nä jag orkar inte. Sen så ger man sig ut och blir genast piggare då kroppen får komma igång och anstränga sig. Så skön känsla :)

Vad kul att du tycker att det är kul att jag ställer frågor till dig. Jag är glad att du svarar på mina frågor och att du hjälper mig på den biten och att jag hjälper dig på en annan. Vi kompletterar varandra bra och jag är glad att vi lärt känna varandra och nu pratar med varandra <3

2014-10-10 @ 09:28:53
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Släpp taget. följ flödet

Låter helt underbart! :) Vi ska bara ha filmmys med vänner hela helgen, slinker nog inte lite gympass här med :D

2014-10-10 @ 10:04:30
URL: http://tovanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: ja när det går bra iaf :P

Gjorde det i onsdags men bommade igen fast det gick bättre iaf men har bokat ny tid igen och hoppas på att klara det har jue iaf två månader på mig haha :P

2014-10-10 @ 10:53:07
URL: http://fbb.blogg.se
Postat av: Petra

vilken härlig bild

åh vad gott med hemma gjord pizza

själv ska jag städa i dag

2014-10-10 @ 17:08:09
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: fashion

Fint! :D

2014-10-12 @ 11:57:26
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0