Torsdag

(Kvarg, frukter, müsli och kanel har blivit en
favorit både som mellanmål och frukost)


Åh vad irriterad jag är på min sömn! Jag har vaknat varje morgon
denna vecka vid 04.30-tiden av att jag är akut kissnödig, haha.
Så jobbigt eftersom mobilen larmar en halvtimme senare att det
är dags att kliva upp. Jag hinner inte somna om på de där minuterna..
Störande! Nu har det varit såhär varje morgon denna vecka.
Hoppas jag slipper det imorgon!


Nu är det i alla fall hög tid att mätta både min och Diesels mage
med frukost. Älskar verkligen frukost, det är bästa måltiden på
hela dagen. Kvällen innan kan jag till och med gå runt och längta
tills jag får äta frukost, haha! Förutom frukostätande så kommer
dagen bjuda på en löningslunch med kollegorna på Pulsen. Efter-
middagen ska jag spendera på Previa där vi ska ha handledning
tillsammans med en psykolog. Sist var det bra och lärorikt så jag
hoppas att det blir lika bra idag. Vilodag från gymmet är det också
så istället ska jag spendera tid på ICA Maxi och handla mat.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad gott! Älskar den kombon.

2014-11-27 @ 07:42:27
URL: http://ptbyelin.se
Postat av: Lilla Malin

Åå vad drygt. Det låter som mig fast jag har förvisso något annat att skylla på, haha. Sen behöver jag inte gå upp klockan 5 heller!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0