Tisdag

Jönköping


Jisses vilken rivstart jag hade denna vecka på jobbet! Det var
sjukt stressigt hela gårdagen med flera akuta ärenden och
två möten, inte kul när det blir så.. Men den här dagen blir
förhoppningsvis bättre. Det blir ingen vanlig arbetsdag utan jag
och tre kollegor ska på en utbildning i Jönköping. Roligt!
Kommer vara borta hela dagen och är tillbaka här i Borås kring
18-tiden tror jag. Då väntar en shoppingtur på ICA Maxi för att
fylla på kyl och frys. Om jag har ork så blir det även att
dammsuga lägenheten under kvällen. Får passa på när jag har
vilodag från gymmet, haha. Nu ser jag att klockan tickar iväg och
det är dags att göra mig iordning så jag hinner till kontoret och arbeta
lite innan vi rullar vidare mot Jönköping.
Ha en bra dag finisar!

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Vad kul att ni ska på en utbildning :D Vad är det den handlar om? Du får gärna berätta när du kommer hem hur den var hihi :)

Och det är ju kanon att städa lägenheten den dagen du inte är på gymmet ;) Då får man ju sig som ett träningspass ändå! Billigt och bra! Dessutom blir ju lägenheten fin :)

sv: Det var så gott verkligen! Älskar fisk så jag var nöjd hihi :)

Åh tack så hemskt mycket fina du<3 Vad glad jag blir att du blir glad för min skull. Det glädjer mig :) Men denna ångest som tillkommer är så jävla jobbig alltså. Får panikkänslor rätt vad det är och tjockkänslor från helvetet men jag jobbar på det.. Så skönt att du haft en fin helg hos Johan. Det är du verkligen värd! Och jag förstår att du har ångest inför den här helgen hos honom i och med vad ni ätit osv men jag lovar dig att det inte syns på dig alls utan det sitter bara i ditt huvud att du gått upp i vikt och att det syns. Det är som med mig. Jag har gått upp och folk runtomkring mig säger att det inte syns alls. Däremot så känner jag ju det själv men ändå.. Det känns ändå tryggt att det inte syns för dem iallafall.

Hur mår du annars idag vännen? :)
Kramar <3

2014-11-04 @ 09:22:35
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: MATILDA

Roligt med utbildning :)

2014-11-04 @ 09:42:33
URL: http://matildays.se
Postat av: Lilla Malin

Hoppas det är en intrssant utbildning då. Kul att göra något annat som omväxling i alla fall kanske :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0