Söndag

 
Vilken mysig start det blev på den här söndagsmorgonen!
Vaknade tidigt, tände ljusstaken i sovrummet och la mig igen
i sängen tillsammans med Diesel. Låg och gosade en stund
innan jag begav mig till gymmet för att köra crosstrainer och ett
benpass. Har vilat vaden nu i några dagar men idag vågade jag
mig på att träna benen igen. Lyckades till och med ta nytt PB
i benpressen, så kul!


Nu börjar det vara dags för en mugg kaffe, fryser så in i norden
så jag behöver något varmt. Ska även göra en brakfrukost med
mina älskade äggmackor, hihi. Klockan 11 är det tvättdags och
sedan är resten av dagen oplanerad. Skönt!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Åh så mysigt ni ser ut att ha det. Önskar själv vi kunde ha en kissemiss då dom är så mysiga och goa. Synd bara att min bror är allergisk :(

Vad skönt att dra iväg till gymmet och känna att man presterar och att det går bra! Så kul att du slog ditt personbästa också och att vaderna känns bättre :)

sv: Åh jag älskar att baka lussebullar! Det är så gott :) Själv så åt jag ingen igår men vi har bullar så det räcker och blir över haha så jag ska absolut våga mig på att smaka. Så gott! Så mysigt att du ska baka nästa helg. Det ska vi också. Vi bakar och har oss riktigt ordentligt nu kring jul haha. Men jag älskar det då det är så mysigt. Alla i familjen är engagerade och julmusiken står på i bakgrunden och dofterna sprider sig i hela huset. Lycka♥ Hihi jag förstår du inte kunde hålla dig med att inte börja pynta lite smått :) Vi har också gjort det faktiskt. Eller mamma har bytt till julgardiner lite här och var och satt upp lite ljusstakar och glitter. Resten får komma upp nästa vecka :)

Det är så trist att bli deppad såhär på vinterhalvåret. Men som du säger så spelar nog mörket och kylan in en hel del på den fronten. Hoppas det inte blir så svinigt kallt i år så man fryser ihjäl. Tycker det kan vara mysigt när det är kyligt ute och man kryper upp i soffan med en filt och att man har kaminen tänd och massa ljus och ser snön singla ner utanför fönstret. Men inte så det är outhärligt att sticka ut nosen liksom haha :) Tack fina du♥ Jag hoppas också att hjärnspökena kan skärpa sig under julen så jag kan njuta av julens alla godsaker med nära och kära och få känna lycka! Skulle vara så underbart. Jag hoppas att du också får slippa ångesten och kunna njuta med din familj :)

Vad kul att du hittade en resväska! Jag såg bilden och den är ju jättefin :D Förstår att du är nöjd! Själv så älskar jag rosa också hihi. Och så snällt av din mamma att betala den till dig och att det blir som en julklapp från henne :)

Jag hade en jättebra dag igår verkligen. Så skönt att herr ångest inte kom och knackade på utan att jag fick känna glädje och ingen oro. Helt underbart :) Jag hoppas att dom här dagarna får fortsätta och att jag får må bra. Så gott att dina köttbullar blev lyckade. Jag älskar att både baka och laga mat och bjuda andra också och se att dom uppskattar det man har gjort. Så mysigt att avsluta kvällen med glögg och så mycket bättre också. Vi såg också på det och jag tycker det programmet är så bra! Den här säsongen är så mycket bättre än förra säsongen. Och jag håller med dig om att det är en härlig blandning av artister i årets upplaga och det är kul att man får lära känna dom. Man tycker alltid om dom ännu mer efter att programmet har sänts hihi :) Vad tyckte du annars om programmet igår? :)

2014-11-23 @ 09:23:06
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Sara

Låter som en perfekt söndag ! :) Skönt med träning med :)

2014-11-23 @ 09:37:01
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0