Onsdag

 
Oj så gott jag har sovit inatt! Somnade som en stock strax
efter 21-tiden, var helt slut efter utbildningsdagen, haha.
Hade gärna legat kvar i sängen med Diesel ett tag till men
tyvärr kallar jobbet.. Har fullt upp idag med en vårdplanering
och under eftermiddagen ska jag ha medarbetarsamtal. Det ska
bli spännande för jag har aldrig haft sådant samtal tidigare, så får
se vad man talar om. Efter arbetsdagen väntar ett gympass med
cardio och magövningar, välbehövligt om något! Men nu är det
dags att göra iordning en ordentlig frukost så jag orkar med allting
som ska göras idag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Mums så gott det ser ut! Skulle absolut kunna tänka mig att starta min morgon på detta viset :)

sv: Ja det var verkligen skönt att spendera egentid med mamma på stan med en god lunch. Hon jobbar ju så mycket tyvärr så man träffas inte så mycket. Men när hon är ledig kan vi umgås iallafall och det är ju bra :) Salladen är så god också! En riktig favvo hihi! Vad ska du äta till lunch idag? :)

Jag tycker det är så mysigt när det snöar. Dock tycker jag att snön kan vänta lite på sig och den kan komma passande till julafton och att den får ligga kvar över julen. Sen kan den försvinna igen haha! Tycker inte om kyla nämligen och vintern är annars så lång ändå tycker jag :)
Vad kul att utbildningen var bra och givande på alla sätt och vis. Och bra initativ att planera på sikt vad man kan göra för att hjälpa de äldre på bästa sätt. Sånt är jätteviktigt :) Och vilken lyx att det bjöds på god mat! Det är du värd :)

Det gör du helt rätt i! Dammsugaren står kvar så den kan du köra ett varv med en annan dag då du har mer tid! Jag städade själv nedervåningen förra fredagen då jag var rastlös haha. Lika bra att göra nåt vettigt av det hela och samtidigt få rent och snyggt här hemma :)

Hur mår du annars idag? :) Själv så mår jag helt okej. Ska snart in till sjukgymnasten för en genomkörare av kroppen med massage och kroppskännedom. Känner att det behövs :)
Kramar <3

2014-11-05 @ 09:08:10
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

Mm, vad gott. Blev sugen på äggmacka nu men det hinner jag inte göra! Äsch då! Imorgon!

Postat av: Jen

Åååh min typiska frukost ;)

2014-11-05 @ 15:16:47
URL: http://puredopeness.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0