Måndag

 
Åh vilken underbar helg jag har haft! I torsdagseftermiddag
åkte jag till min fina J i Växjö och spenderade hela helgen där.
Vi har varit på bio och sett filmen Gone Girl som var sjukt bra!
Sen har vi shoppat litegrann, varit på hundutställning, ätit på
restaurang, besökt J's mamma och haft det mysigt hemma.
Det har varit en toppenbra helg och jag längtar redan till om
två veckor då vi ses igen!

Efter en mysig helg med min fina är jag nu redo att ta mig
an denna arbetsvecka. Det är en vecka med mycket att göra,
många möten och hembesök väntar.. Idag blir det två möten
och under eftermiddagen ska jag försöka hinna skriva. Efter
jobbet väntar gymmet - välbehövligt efter den här helgen då det
blev alldeles för mycket godsaker. Så nu är det dags att arbeta
bort det, ikväll väntar ett svettigt cardiopass.

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Låter som en härlig helg det! Hoppas jobbdagen går bra idag!

Postat av: JoJo

mysigt med bio! jag vill också se gone girl! :)

sv; hihi tack! :D

hehe ;) blir väl lätt så när man umgås med sin karl att det lätt kan bli mycket onyttigheter då, speciellt om man inte ses varje dag. då brukar man ju oftast lyxa till det lite då och då när man ses ^^ men skönt att du får gymma ikväll då! :P

tack detsamma finis! jag tog det lugnt på fredagen, var död efter jobbet och på lördagen var jag ut på krogen. dom hade halloweenfest där så det var trevligt :) gjorde ni nåt speciellt under halloween? :)

2014-11-03 @ 16:43:20
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Malin

Låter som en härlig helg.

2014-11-05 @ 20:55:49
URL: http://marlineblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0