Måndag

 
Då är det dags att kicka igång den sista veckan i november!
Känns helt sjukt att november snart är över och att det är första
advent på söndag! Idag är det exakt en månad kvar till julafton
och jag längtar kopiöst mycket, hihi. Julen är så mysig!
 
 
Det var dock inte lika mysigt att kliva upp imorse när mobilen
larmade 05.00, haha. Men det är måndag vilket betyder att jobbet
kallar så jag var tvungen att lämna sängen trots att jag kände mig
som en zombie. Nu är jag i alla fall uppe och magen skriker efter
frukost så det är nästa sak att göra. På jobbet börjar dagen med
ett möte och kommer även avslutas med ett möte så det blir en
längre arbetsdag. Efteråt ska jag ta en snabb tur till gymmet, som
ni vet så är ett kortare träningspass bättre än inget alls.
Har ni några planer för dagen eller veckan?

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Vad mysigt det är nere i stan nu! Är typ aldrig där så ser inte belysningen och det. Hoppas det går bra på jobbet!

Postat av: Kajsa-Stina

Så mysigt att det bara är en månad kvar till julafton just idag. Och idag fyller min pappa år faktiskt så ska gratta och fira honom lite grann här hemma. Brukar du se adventskalendern förresten? Har hört att årets inte kommer vara så julig :( Trist tycker jag då det faktiskt ska vara stämningsfullt i en julkalender tycker jag. Har du någon favoritjulkalender överlag av alla som gått? :)

sv: Mums vad gott det lät med tonfisksåsen :D Den måste jag testa att göra. Älskar sån sorts mat så det kommer nog passa mig perfekt!

Jag är också skeptisk till valet av julvärd faktiskt. Man kommer bara tänka sig han som att Ove Sundberg sitter där och man väntar bara på att han ska kläcka ur sig något i stil med "Tjenare mannen" men han kanske överraskar. Skulle vara kul att bli positivt överraskad och att han kanske är asduktig :) Men det tror jag inte tyvärr haha.

Hur mår du annars idag och hur vad din arbetsdag? :)

2014-11-24 @ 10:03:56
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Sara

Korta träningspass är toppen, det är det jag får börja med när jag går tillbaka till jobbet efter mammaledigheten, annars hinner man inte träna :)

2014-11-24 @ 11:42:00
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0