Julmarknad

 
Vad underbart det var att vakna upp imorse jämte min fina J!
Det finns inget bättre. Vi har varit vakna en stund men legat
och myst i sängen, så mysigt att starta dagen på det viset.
Strax vankas det frukost för vår del och sedan ska vi göra oss
redo för dagen. Under eftermiddagen ska vi åka till Huseby
på julmarknad, så skoj! Det är nordens största julmarknad så
det ska bli kul att besöka den. Tycker det är så mysigt att gå på
julmarknader när det är mörkt och de har tänt marschaller och
julbelysning. Sen brukar det ju alltid bjudas på glögg och
pepparkakor vilket ökar mysfaktorn ytterligare. Detta år kommer
bli ännu bättre för nu får jag strosa runt tillsammans med J
hand i hand. Mys! Hoppas ni får en bra dag för det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Åh så mysigt med julmarknad :) Jag älskar att gå på såna tillställningar och julskyltningar och dylikt. Håller med dig om att det är så mysigt med marschaller som lyser och massa olika stånd med godis/pynt osv. Dock så är det inte julskyltning här förrän i december så en bit kvar med andra ord. Dock tror jag att det är något uppe i Östersund snart som heter Jamtli. Har du hört talas om det någon gång? Själv har jag aldrig varit där men har hört att det ska vara fint där :)

sv: Jag tror att du och Johan kommer få en toppenhelg tillsammans! Så mysigt♥ Och helt underbart att du bakat hallon och blåbärsmuffins igår samt scones. Det är ju såå gott! Lovely♥

Din frukost både på vardagar och helgerna låter så otroligt god. Själv så kör jag ju på samma varje dag haha men jag gillar den så vad spelar det för roll? ;) Mums! Älskar blandningen av fil och müsli. smörgås med smör och pålägg och 1 glas juice. Yummie :D

Det är så obehagligt det där med hjärtat när man tränar hårt och inbillar sig att det ska stanna. Mina föräldrar har ju som sagt skrämt upp mig rejält om detta.. Fast de är ju för att de är oroliga och inte vill att jag ska "anstränga mig för mycket" vilket jag inte gör nu så dom är väl nöjda :( haha. Men jag vill ju också komma igång med träningen!

Hoppas du hittar något kul på julmarknaden :) Lägg gärna upp bilder om du hittar något om du har lust! kramar♥

2014-11-15 @ 10:00:57
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: LIENE

sv: Det kommer säkert hända då och då :)

2014-11-15 @ 10:22:21
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

Vad mysigt det lät med julmarknad. Hoppas ni får en bra dag då!

SV: Vi ska till Göteborg idag. Det blir Liseberg och sedan bio. Imorgon blir det nog lugnt! Kanske plocka med lite smågrejer i lägenheten som inte har blivit gjorda ännu.

Postat av: NICOLE

Myspys :D :D

SV: Tycker du ska köra på den! =)

Vad mysigt hoppas han blev glad!
Nej tyvärr, men vi pratar om att skaffa en liten kisse, googla Brittisk korthår, om du inte sett dem.. en grå liten lurve vill jag ha :D Så himla söta!! =)

2014-11-15 @ 12:03:00
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: fashion

Super fin bild! :)

2014-11-15 @ 20:45:30
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration
Postat av: Sara

Så otroligt mysigt med julmarknad :)

SV: Ja verkligen en toppenhelg :)

2014-11-15 @ 22:51:17
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0