Torsdag

 
Åh så härligt att det redan är torsdag, snart är helgen här!
Den här dagen startade redan 05.00 och jag har precis fått i mig
frukost bestående av lättyoghurt och müsli, mums. Det verkar som
att denna torsdag kommer bjuda på lika härligt väder som igår,
helt sinnessjukt varmt igår med +26 grader och det var lovat så
även till idag. Skönt att sommaren är här i alla fall, hihi. Jag håller
tummarna för att jobbdagen kommer rulla på utan problem. Eftersom
jag inte ännu kan gymma på grund av förkylningen så lär kvällen bli
som alla övriga kvällar denna vecka: mys framför tv:n med Diesel
och eventuellt 24-tittande. Men nu tickar klockan, dags att göra mig klar.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin!

2014-05-22 @ 09:30:59
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Julia Forsberg

Så härligt med värme :)

2014-05-22 @ 23:38:53
URL: http://jandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0