Tisdag

 
Efter en rätt hektisk arbetsdag igår var det underbart att gå till
gymmet och "rensa tankarna". Var riktigt nöjd med passet, det blev
både cardio och några mag- samt armövningar. När jag kom
hem blev det Ullared på tv och sedan somnade jag gott, hihi.

Idag blir det en lugnare dag både jobbmässigt och privat. Ett
hembesök väntar och när jag kommer hem blir det middag och
ett besök till affären. Måste inhandla mer frukt, allt är snart slut, haha.
Apropå mat och frukt.. Nu är det dags att inta frukosten och göra
sig redo för jobbet!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jasÅ?:D jag har också läst på Umeå universtitet! :) Linnena kommer från stadium faktiskt :)

2014-05-06 @ 08:23:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0