Träningen ger resultat

Åh det är så roligt att se resultat utav träningen! Visst har det hänt
litegrann med magen men den största förändringen är nog faktiskt
låren. De har blivit smalare och fastare vilket gillas mycket! Jag har
aldrig tyckt om mina lår särskilt mycket men nu tycker jag faktiskt att
de är bra, eller bättre i alla fall, haha. Märkte att jag blivit smalare
kring låren genom att träningsbyxorna satt lösare och "gapet" mellan
benen när jag står med fötterna ihop är större än tidigare.
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Haha kul, ser också skillnad på främst mina lår nu! :) Det är kul att se resultat, det har jag inte gjort alls mycket förut då jag alltid tränat på samma nivå egentligen :)

SV Haha jaa gud ja!! :) Men det förlänger ju livet :D

Nej jag köpte dem på Gina! :) Men har sett liknande på bland annat H&M som du skriver :)

2014-05-06 @ 16:51:39
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Denise

Kul när man ser skillnad! :D

2014-05-06 @ 22:48:01
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0