Sjuk

 
Dra mig baklänges vad jag är förkyld! Igår sa jag på jobbet att
mitt halsonda börjar bli bättre. Pyttsan heller, det skulle jag inte ha sagt!
Igårkväll fick jag ännu ondare i halsen, sjukt ont i örat/lock, täppt i
näsan och feber. Usch! Har knappt sovit någonting alls i natt utan varit
vaken typ varje halvtimme/timme, det har varit en låååång natt..
Är hemma från jobbet idag då jag har feber, knappt någon röst och är
väldigt förkyld. Så tråkigt att bli sjuk nu!

Sitter just nu och ser Nanny och ska snart koka mer te. Blir en lugn dag
i soffan/sängen, tänkte försöka sova lite under dagen eftersom det knappt
blev av inatt. Håll tummarna för att jag blir frisk snart!

Kommentarer
Postat av: Denise

Usch, krya på dig :(

2014-05-15 @ 11:55:31
URL: http://flingans.nu
Postat av: LYFTMER

Åh neej va tråkigt :/ krya på dig nu! kram

2014-05-15 @ 17:35:47
URL: http://www.lyftmer.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0