Onsdag

 
Oj så jag har sovit inatt! Somnade verkligen så fort jag la huvudet
på kudden igårkväll, haha. Trots en tidig uppstigning idag så
är jag ganska pigg, skönt! Nu ska jag ta en skål lättyoghurt med
müsli till frukost och sedan är det dags att göra sig iordning för jobbet.
Blir förhoppningsvis en lugn dag på kontoret, håller tummarna för
det i alla fall. Hur eftermiddagen och kvällen ska spenderas är
oklart men det lutar åt mys i tv-soffan eftersom jag inte ännu
kan gymma. Usch vilken träningsabstinens jag har, vill bli frisk nu!

Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar känslan när man vaknar efter att ha somnat så fort, underbart ju :D

2014-05-21 @ 06:46:21
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: Life of Johanna

skönt det, jag har inte sovit så mkt i natt..blir en lång dag :(

2014-05-21 @ 06:54:19
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0