Måndag

 
Klockan 05.00 ringde mobilens alarm och jag var inte ett dugg sugen
på att kliva upp.. Var så jäkla trött. Men upp tog jag mig och nu har
jag precis fått i mig en god frukost med yoghurt, müsli och en äggmacka.
Mmmm! Nu ska jag fixa till mig och sedan väntar jobbet. Den här veckan
är det mycket som händer, både hembesök, möten, utvecklingsdag,
seminarium och så vidare. Ser framemot det samtidigt som det blir en
hektisk vecka. Längtar tills jag kommer hem i eftermiddag, ska lägga
mig på soffan och se 24 och bara ta det lugnt. Känner att det
kommer behövas efter den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Lexie

Snyggt linne :)

2014-05-12 @ 11:33:11
URL: http://lifeoflexie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0