Lördag

 
Vaknade upp redan vid 05-tiden av att det åskade och regnade
för fullt utanför fönstret. Mysigt att ligga och lyssna på det. Lyckades
somna om några timmar och vaknade strax före 08. Har precis fått i
mig en god helgfrukost ↑ med äggmacka, kanelbröd och latte macchiato.
Mmmm! Har inga planer för den här dagen, det blir en lugn hemmadag.
Vågar inte ännu gå till gymmet då jag fortfarande har hosta, vill inte att det
blir värre. Kanske spenderar dagen på balkongen med en bra bok, även fast
det inte är särskilt soligt så är det ändå +26 grader.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Jag vaknade vid halv8 och tyckte det var tidigt.. men så såg jag att du redan spelat WF och quiz så förstod att du varit/var vaken haha :D

SV Men visst är det mysigt! Det är det, även om det ligger vid Ullared (som alla tycker är billigt o lowlife som många verkar tycka. Jag tycker det är askul att åka dit ;D )

Jo jag vet ju det så jag skrattade bara när jag såg bilden på din blogg ;)

Haha kan tänka mig att du spenderade en hel del, men det blir ju lätt så :) Jag måste också lägga undan lite pengar som jag kan sprätta isär när vi far :D

Ha en fin löööördag :D

2014-05-24 @ 09:03:44
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Emelie Andersson

Sv: ja jag bor bara ca 4 mil ifrån Öland, så hela min semester blir att åka dit fram och tillbaka ;) hur långt har du?
Okej, det kan ju vara klokt. Du får vila upp dig och hoppas att du blir helt frisk snart! :)

2014-05-24 @ 09:06:45
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: Emma Grann Fotografi

MUMS!! Åh vad hungrig jag blev nu haha..

2014-05-24 @ 12:26:55
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0