Lördag

 
Igår var det en seg arbetsdag, vi var bara några stycken som
arbetade. Vanligtvis är vi över 120 personer i byggnaden, nu var
vi typ 15 stycken där, haha. Tillslut blev det helg och det firade
jag med en timmes powerwalk runt Borås. Passade på att fota
litegrann, tycker det är en vacker stad och särskilt nu när det är
grönt och fint överallt.

Nu är jag uppe och hoppar igen, kan verkligen inte sova länge på
helgerna.. Ska mätta magen med lite frukost och sedan bege mig
mot gymmet. Cardio och magövningar står på schemat, inte så jättepeppad
just nu men förhoppningsvis får jag till ett hyffsat bra pass i alla fall.
Resten av lördagen ska spenderas här hemma och göra det jag känner
för, bara njuta av ledigheten. Skönt!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

En gammal favoritbloggare för mig bor i Borås, så jag har alltid velat åka dit :)
Jag bor också i en riktig sommarstad, på vintern är den inte alls mycket att ha men på sommaren lockas väldigt många turister :)

SV Ja det är jätteroligt , verkligen :)
Jo det förstår jag ju då, det var en stor spridning på er :( Hoppas tiden för er närmre :D

2014-05-03 @ 09:58:36
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Life of Johanna

Ja gårdagens arbetsdag var seg :)

Ja, skall man gå upp i vikt skall man inte satsa på onyttigheter det är fel sätt och gå upp i vikt :)

2014-05-03 @ 10:26:14
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: mot plus

hurtigt med powerwalk!=) ha en fin lördag! =)

2014-05-03 @ 11:49:43
URL: http://motplus.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0