Fredag

 
Whoop whoop, äntligen fredag! Åh så härligt det ska bli med en
lugn och ledig helg. Önskar dock att J var här och höll mig sällskap
som förra helgen. Innan jag får helg ska några timmar på jobbet
avverkas och jag håller tummarna för att det blir en lugn fredag.
Har inga hembesök inbokade men utredningar ska skrivas och
telefonsamtal ringas så det finns att göra. Hade fredagskänsla redan
igår då jag gjorde ansiktsmask och hårinpackning på kvällen. Men nu
är det fredag och fredagsfeeling på riktigt och vid 15.30 har jag helg, skönt!
Har ni några planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

ha en fin fredag :)

2014-05-23 @ 11:06:27
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0