Första maj

 
Nu är det tyst och tomt här hemma, J åkte hem tidigare idag då
nattjobb kallade. Har haft fem riktigt mysiga dagar med honom -
precis som alltid! Tänkte lägga in lite bilder här på bloggen från
våra dagar, men det blir i ett annat inlägg.

Igår var det valborgs och vi hade det riktigt mysigt här hemma.
Gofika framför The Mentalist, god mat, spelade sällskapsspel, såg mer
avsnitt och tog det lugnt. Myspys! Synd att vädret inte var det bästa..
Idag har vi bara tagit det lugnt eftersom J skulle åka hem rätt tidigt.
Nu under eftermiddagen och kvällen har jag sysselsatt mig med lite
träning, städning, en dusch och nu ser jag Glamour. Haha det är evigheter
sedan sist, förut följde jag det slaviskt. Känns som en söndag idag
och jag har nästan lite "söndagsångest", men som tur är väntar bara
en arbetsdag imorgon innan det är helg igen. Skönt!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Woopwoop för maaaj!

SV Japp :D Det närmar sig verkligen!! ÅÅÅHH längtar så. Fick hem min klänning o nya mössa är för någon vecka sen så det känns på riktigt nu!

Japp min valborg blev lyckad, skrev lite om det i inlägget under :) Din verkar också varit bra!

2014-05-01 @ 20:05:50
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Nathalie Tegelstam

- det är mer som lypsyl. Super bra :) rekommenderar det verkligen! :) kram

2014-05-01 @ 20:39:13
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: Erika

Lät som en bra Valborg :)

2014-05-02 @ 00:12:42
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0