Söndag

 
Helgens sista dag är här, det är redan söndag och som vanligt har
veckan svischat iväg. Min långledighet är över och imorgon är det
dags för jobb. Jag har ju varit ledig ända sedan examen den 17 januari
eftersom min anställning börjar först imorgon. Det känns både kul,
spännande och väldigt nervöst att jag ska börja jobba imorgon!
Den sista lediga dagen blir lugn. Jag tänker inte fixa och dona utan
efter en tidig uppstigning och en god frukost ska jag strax bege mig
ut på en promenad. Det är kul med en ny stad, det finns mycket att
utforska och se. Det gäller ju bara att man hittar tillbaka hem igen, haha!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Liborius

Idag ska jag plugga och bara fixa här hemma:)

2014-03-02 @ 12:01:26
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0