Söndag

 
Oj vilken dålig uppdatering det har varit här under helgen!
I fredags blev det en riktig myskväll här hemma med J och
mamma efter min första arbetsvecka. Gårdagen spenderade
vi på Gekås Ullared, hihi. Så himla bra att det bara är en
timmes bilfärd dit. Köpte en hel del på affären, bland annat
inredning, nya jeans, bläckpatroner och så vidare. Under kvällen
tittade vi på Melodifestivalen och åt smörgåstårta. Inte helt fel.

Den här helgen har gått riktigt fort och det gäller även denna dag.
Har fått upp en del saker på väggarna så nu är jag helnöjd. Ska visa
lite bilder under veckan tänkte jag. Nu väntar vi på att Bingolotto ska
börja, hade tänkt vinna lite pengar.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- ja verkligen :)
Gott med choklad!

2014-03-09 @ 20:42:11
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

Men vilken lycka för dig att kunna åka till Ullared lite när som nu då :D
SV Jag hoppas jag går i dina fotspår där med då ;)
Du får hålla tummarna!!

Jaha! vem är din vän då? :) tänkte om jag känner igen hen? :)

2014-03-10 @ 14:05:22
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0