Onsdag

 
Oj igårkväll var det ingen vidare uppdatering, eller rättare sagt -
ingen uppdatering alls. Det var full rulle på jobbet hela dagen
och när jag kom hem fortsatte det. Middag, mathandling, träning
och dusch hanns med innan jag bänkade mig i soffan.

Nu är det en ny arbetsdag som väntar och idag ska jag iväg på
möte igen. Alltid roligt att gå på möten tycker jag, ett bra bryt från
den "vanliga" arbetsdagen. Kvällen ska bli lugnare än gårdagen,
så jag hoppas att jag kan gå hem i normal tid och sedan ta det lugnt
framför tv:n och Tunnelbanan.

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad är det som är roligast med ditt jobb och finns det något du inte tycker är så kul?:)

2014-03-26 @ 16:24:30
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0