Måndag

 
Helgen kom och gick i ett naffs, jäklar vad fort helgerna går!
Som tur är går vardagarna också rätt fort. Nu är jag i alla fall vaken
och redo för en ny arbetsvecka. Har nästan ingenting inplanerat
den här veckan rent jobbmässigt förutom idag då jag ska till psykiatrin.
Men arbetsdagarna lär bli uppbokade innan jag vet ordet av, det brukar
vara så.. Det är ju måndag vilket betyder att telefonen kommer ringa
hela tiden, haha. När jag kommer hem under eftermiddagen har jag
ingenting planerat, blir en lugn kväll i soffan. Längtar tills fredag då J
kommer hit!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha en fin måndag! :-)

2014-03-17 @ 09:07:24
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0