Helg

Denna blomuppsättning fick jag igår utav chefen och kollegorna.
 
Andra arbetsveckan är avklarad och det har gått riktigt bra idag!
Jag gör framsteg och det känns så himla skönt. Fattar dock inte
varför vi måste ha tre-fyra olika system att arbeta i.. Det hade väl
räckt med ett, det är alldeles nog att förstå sig på Viva. Kom hem
vid 16-tiden och sedan dess har jag bara tagit det lugnt. Den här helgen
ska bli lugn, det är planen i alla fall. Ska strax koka te och fika muffins
samt ringa min fina J. Saknar honom sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- jaga pluggar i gymnasiet, andra året men jobbar även extra på helgerna :) kramar

2014-03-14 @ 20:51:52
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

SV Ja det är gott.. Jag gillar dem med skal. Vad de nu heter ;) Och pistage :D Eller det kanske är de? Hehe noll koll Nicole :)

Ja men gott!! Åt faktiskt fruktsallad innan, det går mycket i min lilla mage förstår du ;)

2014-03-14 @ 23:00:25
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0